Nowy wymiar eventów online w Workin Senatorska - WYWIAD

Nowy wymiar eventów online w Workin Senatorska - WYWIAD


Spotkania online to aktualnie najpopularniejsza forma wydarzeń biznesowych. Chcąc się dowiedzieć, na co zwracać uwagę, organizując taki event i jak dobrać odpowiednie miejsce, zapytaliśmy o to Panią Magdalenę Marcinkowską z warszawskiego WORKIN. Zapraszamy do przeczytania naszego wywiadu. 


MojeKonferencje.pl: Jakiego rodzaju eventy online realizujecie najczęściej w ostatnich miesiącach?

Magdalena Marcinkowska, Prezes Zarządu WorkinZ uwagi na obostrzenia związane z pandemią najczęściej są to streamingi do Internetu, dzięki którym klient może skomunikować się z dużą grupą swoich odbiorców. Streamingi zazwyczaj nadawanie są na platformy społecznościowe klienta: Facebook, Youtube, Instagram lub platformy do przeprowadzania webinarów i konferencji.

Pozostałe elementy każdego spotkania dosyć mocno różnią się od siebie w zależności od charakteru spotkania oraz branży. Stopień skomplikowania wydarzenia uzależniony jest między innymi od tego, czy podczas streamu zachodzi interakcja między nadawcą a odbiorcami spotkania, czy też jest to tylko komunikacja jednostronna.

W Internecie znacznie trudniej jest skupić uwagę uczestnika spotkania, dlatego zdecydowanie ciekawszymi eventami są te, gdzie angażujemy odbiorcę w przebieg wydarzenia. To zaangażowanie może przybierać proste formy, takie jak np. Q&A, ankiety, testy, wydzwanianie się uczestników na konferencję, ale może też być bardziej wysublimowane, jak uczestnictwo w grze zespołowej.

W ostatnich miesiącach realizowaliśmy szkolenia online dla lekarzy, nauczycieli, a także konferencje prasowe dla dziennikarzy czy spotkania korporacyjne. Zajmujemy się streamingiem, moderacją spotkań online na popularnych komunikatorach, a także wszelkimi innymi elementami, które mogą wydarzenie online urozmaicić i sprawić, że będzie ono jak najbardziej angażujące.

MojeKonferencje.pl: Jaki sprzęt i jakie technologie oferujecie organizatorom?

Magdalena Marcinkowska, Prezes Zarządu Workin: Kluczowy w przypadku spotkań LIVE jest szybki i niezawodny Internet. Zabezpieczamy wydarzenia również przez posiadanie łącza zapasowego. Pracujemy na różnych platformach do spotkań i konferencji online, jak chociażby: ZOOM, Microsoft Teams, Webex, ClickMeeting czy najpopularniejszych platformach społecznościowych.

Jakość streamingu zależy zarówno od sprzętu, jak i wybranej platformy streamingowej - zazwyczaj klienci oczekują jakości HD. Zapewniamy cała infrastrukturę potrzebną do realizacji transmisji - począwszy od przygotowania scenariusza, szaty graficznej, po ekipę filmową wraz z dźwiękowcami czy profesjonalnym oświetleniem planu.

Realizujemy prostsze transmisje, jak i te bardziej skomplikowane - wielokamerowe, gdzie wysyłamy sygnał transmisji do Internetu, na ekrany led czy inne urządzenia. Korzystamy z profesjonalnych mikserów wideo i jesteśmy w stanie sprostać każdym wymogom klienta od przechwytywania prezentacji, różnego rodzaju zdalnych połączeń i wyświetleń materiałów graficznych w czasie rzeczywistym.

MojeKonferencje.pl: Czy można zorganizować u Was kilka wydarzeń jednocześnie? W kilku salach, w tym samym czasie? Albo takie wydarzenie, podczas których odbywają się prelekcje w kilku pomieszczeniach jednocześnie?

Magdalena Marcinkowska, Prezes Zarządu Workin: Bardzo trafne pytanie! Tak, to jest coś, co odróżnia nas od miejsc typu tradycyjne studio nagraniowe. Mamy 6 sal konferencyjnych, gabinety i przestrzenie typu chillout. Mnogość różnych przestrzeni sprawia, że spotkania realizowane w coworkingu Workin mogą być ciekawsze od tradycyjnego studia. Ponadto, w dobie pandemii bardzo istotne jest zachowanie reżimu sanitarnego i my mamy możliwość dzielenia uczestników na mniejsze grupy, a tym samym zapewnienia im bezpieczeństwa.


MojeKonferencje.pl: Dlaczego organizatorzy to właśnie Was powinni wybrać na swoje wydarzenie? Co Was wyróżnia?

Magdalena Marcinkowska, Prezes Zarządu Workin: Kontynuując odpowiedź na poprzednie pytanie podkreślę, że w spotkaniach online, tak jak w tradycyjnych eventach bardzo ważne są emocje. Wnętrza typu coworking pozwalają tej grupie osób, która uczestniczy w wydarzeniu typu hybrydowego standardowo, odbierać spotkanie w sposób najbardziej zbliżony do tradycyjnego eventu. Nadal bardzo istotne jest miejsce, w którym odbywa się wydarzenie, jego design, atmosfera, możliwość podania cateringu czy możliwość zaparkowania. Umiejętne wykorzystanie atmosfery naszego miejsca będzie odczuwalne także dla osób oglądających spotkanie na ekranie własnego komputera.


MojeKonferencje.pl: Czy Wasze wnętrza można wykorzystać aktualnie w inny sposób niż jako miejsce spotkania online?

Magdalena Marcinkowska, Prezes Zarządu Workin: Naszą główną działalnością jest prowadzenie biura serwisowanego. Oferujemy wynajem biura typu all inclusive. W trakcie pandemii wprowadziliśmy możliwość wynajmu biura na godziny czy dni. Istnieje możliwość wynajęcia naszych sal konferencyjnych na spotkania z klientami lub z pracownikami.

Nasze wnętrza można również wykorzystać do produkcji filmowych, np. do reklamy, serialu czy innych materiałów promocyjnych. Z przestrzeni przy Senatorskiej korzystają także firmy, które same realizują webinary, a potrzebują jedynie ciekawego, cichego wnętrza ze stabilnym Internetem.


MojeKonferencje.pl: Jak dbacie o bezpieczeństwo osób przebywających w Waszym obiekcie?

Magdalena Marcinkowska, Prezes Zarządu Workin: Przede wszystkim sumiennie podchodzimy do tematu dezynfekcji wnętrz i utrzymania higieny. Zarówno w biurowcu, w którym się znajdujemy, jak i na naszej indywidualnej powierzchni są stacje do dezynfekcji rąk, dostępne maseczki i jednorazowe rękawiczki. Zaletą nowoczesnych budynków, takich jak ten, w którym znajduje się Workin, są wydajne systemy wentylacyjne, które filtrują powietrze i często wymieniają je na nowe. Ponadto ozonujemy przestrzeń i przestrzegamy nakazu noszenia maseczek.

MojeKonferencje.pl: Dziękujemy za rozmowę :) Życzymy powodzenia i jeszcze więcej udanych realizacji.

Magdalena Marcinkowska, Prezes Zarządu Workin: Bardzo dziękuję.

Więcej informacji w wizytówce Workin TUTAJ.

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Obiekt na konferencje w woj. mazowieckim - Pałac Żelechów SPA & Wellness przy którym trudno przejść obojętnie!
Obiekt na konferencje w woj. mazowieckim - Pałac Żelechów SPA & Wellness przy którym trudno przejść obojętnie!

Pałac Żelechów SPA & Wellness to miejsce, które łączy w sobie luksus, historię i nowoczesność, oferując szeroką gamę usług i atrakcji. To doskonałe miejsce na organizację prestiżowych wydarzeń biznesowych, zapewniając komfortowe warunki i wyjątkową atmosferę.

Hotel 5-gwiazdkowy w Wiśle - Crystal Mountain z nowoczesnym centrum konferencyjnym!
Hotel 5-gwiazdkowy w Wiśle - Crystal Mountain z nowoczesnym centrum konferencyjnym!

Crystal Mountain w Wiśle to miejsce, które łączy luksus z funkcjonalnością, oferując najwyższy standard usług. Malownicze otoczenie, nowoczesne zaplecze konferencyjne, wyśmienita kuchnia oraz bogata oferta rekreacyjna sprawiają, że jest to idealne miejsce na organizację eventów.

Międzynarodowa konferencja krytycznych badaczy dziedzictwa odbędzie się w 2028 roku w Warszawie!
Międzynarodowa konferencja krytycznych badaczy dziedzictwa odbędzie się w 2028 roku w Warszawie!

W 2028 roku Uniwersytet Warszawski będzie gospodarzem prestiżowej konferencji ACHS, skupiającej badaczy dziedzictwa z całego świata. Po raz pierwszy to wydarzenie odbędzie się w Polsce, przyciągając około 600 delegatów!

Hotel 5-gwiazdkowy w Krakowie - Radisson Blu Hotel Kraków z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Krakowie - Radisson Blu Hotel Kraków z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Wybierając Radisson Blu Hotel Kraków na miejsce swojego wydarzenia, zapewniasz sobie i swoim gościom najwyższy standard usług, doskonałą lokalizację oraz pełne wsparcie w realizacji nawet najbardziej wymagających przedsięwzięć. Dowiedz się więcej!

Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach
Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach

Nosalowy Dwór Resort & SPA to wyjątkowy obiekt położony pośród niesamowitych Tatr. Ponad 2000 metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnej oraz niesamowite udogodnienia na najwyższym poziomie czekają na klientów biznesowych. Sprawdź!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz