Platinum Mountain Hotel & SPA - pięciogwiazdkowy hotel na konferencję w Szklarskiej Porębie

Platinum Mountain Hotel & SPA - pięciogwiazdkowy hotel na konferencję w Szklarskiej Porębie

Luksus i eleganckie wnętrza, komfortowe pokoje 5* i przestronne apartamenty. Ponadto, profesjonalna obsługa na każdym etapie realizacji eventu - m.in. to właśnie gwarantuje Platinum Mountain Hotel & SPA. Obiekt ten leży w otulinie dwóch pasm górskich - Karkonoszy i Gór Izerskich - dokładnie w samym sercu Szklarskiej Poręby. Lokalizacja blisko szklaków górskich i ciekawych atrakcji w okolicy sprawia, że hotel zapewnia doskonałe warunki zarówno do pracy, jak i wypoczynku.

Platinum Mountain Hotel & SPA i Platinum Apartments stanowią razem ekskluzywny resort, który składa się z hotelu o 5-gwiazdkowym standardzie oraz dwunastu komfortowych Apartamentowców, które są utrzymane w 4-gwiazdkowym standardzie. Trzeba przyznać, że trudno wyobrazić sobie lepsze warunki do organizacji dużych spotkań biznesowych i eventów, biorąc pod uwagę potencjał bazy noclegowej.

Platinum Mountain Hotel & SPA zdecydowanie wyróżnia się kompleksową ofertą usług, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Poniżej napisaliśmy nieco więcej o tym, co dokładnie ów obiekt skrywa w swoich wnętrzach. Zostań więc z nami i przekonaj się, że ten hotel na konferencję w Szklarskiej Porębie to absolutny strzał w dziesiątkę. Zachęcamy do lektury!


Nowoczesne sale konferencyjne w Szklarskiej Porębie

Platinum Mountain Hotel & SPA to obiekt sprzyjający organizacji nawet najbardziej wymagających spotkań biznesowych i imprez firmowych. Do dyspozycji gości oddaje on nowoczesne centrum konferencyjne, którego głównymi składowymi są: modułowa sala konferencyjna Ametyst Premium oraz Pawilon Konferencyjny. Pierwsza z przestrzeni ma 310 m2 i można ją podzielić na 4 niezależne sale eventowe. Dodatkowo, po połączeniu jej z lobby barem zyskuje się powierzchnię 390 m2, będącej w stanie pomieścić do 300 osób.


Pawilon Konferencyjny leży w bezpośrednim sąsiedztwie sali Ametyst i jest z nią integrowany. Ma powierzchnię 290 m2, również pozwalając na organizację eventu do 300 osób. Ponadto na terenie hotelu znajdują się również: Sala Multifunkcjonalna o powierzchni 89 m2 oraz Sala Kameralna o powierzchni 22 m2. Wszystkie te pomieszczenia zaaranżowane zostały w stylowy, nowoczesny sposób i są w pełni klimatyzowane. Goście mogą także liczyć na profesjonalne oświetlenie i nagłośnienie, a także na niezawodny sprzęt multimedialny. Warto również dodać, że Platinum Mountain Hotel & SPA zapewnia na każdym etapie wsparcie ze strony opiekuna MICE oraz wsparcie techniczne.



Ekskluzywny hotel na spotkanie biznesowe w górach

Równie imponujące, co centrum konferencyjne, jest też zaplecze noclegowe obiektu. Otóż na gości czeka 147 wysoce komfortowych pokoi i 330 apartamentów. Pomieszczenia te różnią się wielkością, a ich eleganckie wnętrza zapadają w pamięci gości na długie lata. Dodatkowo każdy apartament i pokój posiada oddzielny, prywatny balkon lub taras, z których to rozpościerają się malownicze widoki na górski krajobraz i leśną otulinę Karkonoskiego Parku Krajobrazowego. Zdecydowanie trudno jest wyobrazić sobie lepsze warunki do wypoczynku po pracy lub długiej podróży!


Będąc w obiekcie koniecznie trzeba też skorzystać z jego oferty gastronomicznej. Platinum Mountain Hotel & SPA posiada dwie znakomite restauracje – Regionalne Talerze oferującą gościom dania kuchni polskiej z akcentem regionalnym oraz Piatti z menu tradycyjnej kuchni włoskiej. Klimatyczny Palladium Cafe & Lobby Bar, z zewnętrznym tarasem zaprasza na popularne dania i przekąski oraz wybitną kartę win i koktajli. Wszystkie kulinaria powstające w hotelu każdorazowo powstają ze świeżych i starannie wyselekcjonowanych składników, zachwycając tym samym najbardziej wymagających smakoszy.


Platinum Mountain Hotel & SPA to hotel z ciekawą infrastrukturą atrakcji i udogodnień dla gości. Goście spragnieni relaksu, odnajdą błogi odpoczynek w SPA Dr Ireny Eris Beauty Partner z ciekawą ofertą zabiegów i masaży, w tym masaży tajskich i balijskich. Na terenie hotelu mieści się też rozbudowana strefa Wellness, na którą składa się kompleks basenów i saun. Latem goście mogą wypoczywać przy zewnętrznym basenie letnim z częścią brodzika dla dzieci. Platinum Mountain Hotel & SPA dysponuje również wypożyczalnią sprzętu zimowego i rowerów, a także terenem zielonym z wydzielonym miejscem na ognisko. W ofercie dla najmłodszych znajduje się MINI Club, plac zabaw, game room i animacje z zespołem animatorów, które w sezonie odbywają się każdego dnia. Na koniec mamy też dobrą wiadomość dla osób zmotoryzowanych - otóż mogą one liczyć na miejsca parkingowe oraz stacje do ładowania samochodów elektrycznych.


Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!
Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!

Odkryj wyjątkową ofertę konferencyjną Zamek Janów Podlaski! Skorzystaj z promocji LAST MINUTE dla firm, z komfortowymi salami i niezapomnianą atmosferą zamkowych wnętrz. Rezerwuj już teraz!

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Archiwum