kujawsko-pomorskie
Kolejna marka przymierza się do podbicia polskiego rynku! Tym razem Royal Tulip z portfolio szwajcarskiej sieci Louvre Hotels Group. Za kilka tygodni swoje drzwi dla pierwszych gości ma otworzyć Royal Tulip Sand w Kołobrzegu, należący do grupy Zdrojowa Invest & Hotels. Zaoferuje gościom 113 pokoi w 5-gwiazdkowym standardzie. Hotel zlokalizowany jest nad samym brzegiem morza.
Royal Tulip to marka, która w portfolio Louvre Hotels Group jest najwyżej pozycjonowana. Charakteryzują ją prestiżowe lokalizacje, nowoczesne wnętrza i luksus. Mimo nowoczesnych rozwiązań oraz luksusowych wnętrz i wyposażenia, marka dużą wagę przykłada do dbałości o naturę i społeczną odpowiedzialność biznesu.
Marka podejmuje różne działania, by w swojej działalności nie obciążać matki natury bardziej niż musi. Jednym z takich działań jest np. współpraca z wiodącym producentem i dystrybutorem ekologicznych kosmetyków Groupe GM, która to specjalizuje się właśnie w kosmetykach dla branży hotelarskiej.
Dzięki owej współpracy w pokojach hoteli pod szyldem Royal Tulip goście znajdą kosmetyki z linii DAMANA® Solid Range. Celem tej firmy kosmetycznej, tak jak i sieci Louvre Hotels Group, jest ograniczenie wpływu na środowisko naturalne. W linii znajdziemy m.in. kosmetyki w kostce, w tym cytrusowe żele pod prysznic, odżywki na bazie jasnoty białej czy jałowcowe szampony. Produkcja kosmetyków w kostce znacznie redukcje ślad wodny owych kosmetyków. Dodatkowo produkty z linii DAMANA® Solid Range są wegańskie, zapakowane w opakowania bez plastiku i o ph zbliżonym do ph wody, dlatego mogą ich używać nawet osoby o bardzo wrażliwej skórze.
– Zapewniając naszym markom hotelowym dostęp do wysokiej klasy ekologicznych produktów, odpowiadamy nie tylko na wyzwania naszych czasów, ale także na ewoluujące oczekiwania klientów. Nasi goście, oceniając jakość świadczonych przez nas usług, coraz częściej zwracają uwagę także na naszą postawę względem środowiska naturalnego. Skoro na co dzień żyją ekologicznie, to spodziewają się, że również podczas pobytu w hotelu nie będą zmuszeni do zmiany przyzwyczajeń. Naszym zadaniem jest spełnić to oczekiwanie – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
W portfolio sieci Louvre Hotels Group oprócz marki Royal Tulip, są też takie marki, jak np. Campanile, Golden Tulip czy Metropolo by Golden Tulip.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz