Na platformie AKADEMII SKKP ONLINE pojawił się kolejny kurs, tym razem na temat „Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19” i prowadzony przez Annę Jędrochę, Prezes Zarządu Symposium Cracoviense, Wiceprezes Zarządu SKKP.
Drugi kurs to kolejna część cyklu "Zarządzanie w branży MICE", który ma być sporą dawką wiedzy zarówno dla początkujących w branży MICE, jak i tych zaawansowanych, którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności i dostosować się do nowych realiów postcovidowych. Przypomnijmy, że takich kursów łącznie będzie 10, a uczestnictwo we wszystkich i zakończenie wszystkich pozytywnie zdanym testem kompetencyjnym, będzie owocowało otrzymaniem certyfikatu Event Managera.
Cykl "Zarządzanie w branży MICE" jest bezpłatne dla pracowników branży turystycznej, osób szukających zatrudnienia w sektorze turystycznym, studentów oraz absolwentów kierunków turystycznych.
Z kolei odpłatnie szkolenia przeznaczone są dla kadry kierowniczej tj. managerów w hotelu, PCO, DMC, agencji eventowych i restauracji.
Drugi kurs na platformie AKADEMII SKKP ONLINE trwa 1,5 godziny. Podzielono go na 3 moduły, które obejmują następujące zagadnienia:
Rynek międzynarodowych kongresów i Ambasadorzy Kongresów
- Typy kongresów i ich właściciele (meeting owners)
- Cele kongresów, interesariusze rynku spotkań
- Organizacje zrzeszające organizatorów kongresów
- Narzędzia wyszukiwania kongresów
- Programy Ambasadorów Kongresów – cele i kierunki rozwoju programu,
- Dorobek polskiego Programu Ambasadorów Kongresów
- Obowiązki i korzyści Ambasadorów Kongresów Polskich
- Kto może zostać Ambasadorem Kongresów ?
Organizacja kongresu - PCO - strategiczny partner, zakres usług, różne modele finansowania
- Przygotowanie i realizacja,
- Komitet organizacyjny, komitet naukowy, komitet honorowy,
- Pre- post-congress tours, program towarzyszący
- Legacy impact
- Protokoły „health & safety”
- Attendee experience management
Modele współpracy z partnerami i dostawcami
- Kontraktowanie obiektu kongresowego – warunki współpracy, zakres usług oferowanych przez obiekt, zasady wprowadzania dostawców usług zewnętrznych
- Wybór dostawców usług, zawieranie umów
- Współpraca z mediami, sponsorami, patronami
- Finansowanie kongresu, przygotowanie i realizacja budżetu, rozliczenie kongresu
- Zarządzanie ryzykiem
Przypominamy, że żeby wziąć udział w kursach, należy zarejestrować się na platformie edukacyjnej www.akademia.skkp.org.pl. Kursy będą pojawiały się na stronie regularnie do końca maja.
Projekt realizowany jest w ramach zadania publicznego współfinansowanego przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]