Przedstawicielka Best Western na liście najbardziej wpływowych osób branży marketingowej

Wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western Hotels & Resorts (BW) Dorothy Dowling zajęła 18. miejsce w IV edycji rankingu najbardziej wpływowych osób w branży marketingowej na świecie. Ranking co roku tworzony jest przez Forbes, ScibbleLive i LinkedIn.
Ranking powstał w oparciu o analizę 500 topowych organizacji z tegorocznej listy 2000 największych firm świata oraz zestawienia najbardziej wartościowych marek 2015 przygotowanego przez magazyn Forbes. Głównym czynnikiem branym pod uwagę podczas analizy jest wpływowość poszczególnych osób badana na podstawie publikacji zawartych w milionach artykułów z różnorodnych portali, blogów i innych źródeł w social media. Wszystkie opinie, cytaty i komentarze autorów oceniane są przez algorytm ScribbleLive, który analizuje generowany zasięg, reakcje innych osób, specyfikę danej publikacji oraz źródło jej pochodzenia.
Dorothy Dowling reprezentująca Best Western awansowała w tegorocznym rankingu z 27. na 18. pozycję. Znalazła się tym samym na 3. miejscu wśród wszystkich kobiet oraz jedną z dwóch osób reprezentujących branżę hotelarską w całym rankingu. Na uwagę zasługuje również fakt, że Dorothy Dowling, wspólnie z Philem Schillerem z Apple, znalazła się na liście 10 najbardziej wpływowych osób w obszarze marketingu globalnego.
Dowling z marką Best Western związana jest od 2004 roku. W jej dorobku znajduje się rozwinięcie programu lojalnościowego Best Western Rewards, znaczące zwiększenie udziału marki na rynku hotelarskim oraz przeprowadzenie kilku przełomowych inicjatyw. Obecnie Dowling zajmuje się odświeżeniem ikonicznej marki Best Western, na co składa się m. in. całkowite przeprojektowanie platformy digitalowej sieci oraz wprowadzenie nowej strategii opartej na rozwiązaniach mobilnych.
INFORMACJA PRASOWA