mazowieckie
Do Stowarzyszenia Branży Eventowej dołącza nowe, piękne miejsce, w którym można zaplanować wydarzenie rodzinne lub biznesowe.
Pałac Mała Wieś to urokliwy XVIII- wieczny kompleks hotelowy, który łączy wykwintne piękno architektury z nowoczesnością obiektu 4-gwiazdkowego. Umożliwia zakwaterowanie 120 osób w luksusowych pokojach rozlokowanych w czterech zabytkowych Oficynach oraz nowo wybudowanym Spichlerzu. 16 pokoi o podwyższonym standardzie znajdzie się także w Domu Ogrodnika.
Cały teren kompleksu otacza malowniczy park w stylu angielskim, który wraz z współcześnie wyposażonym centrum konferencyjnym tworzy idealną bazę do organizacji wydarzeń biznesowych. Do dyspozycji jest 11 sal i saloników oraz sala bankietowa o powierzchni 850 m2. W Pałacu funkcjonuje także Restauracja Stara Wozownia, Winiarnia oraz Herbaciarnia, które zachwycają wykwintnymi posiłkami, trunkami i herbatami.
Rozbudowana baza noclegowa, gastronomiczna oraz konferencyjna sprawiają, że Pałac Mała Wieś będzie ciekawą propozycją podczas organizacji eventów na Mazowszu i na pewno wzbogaci swoją obecnością Stowarzyszenie Branży Eventowej.
INFORMACJA PRASOWA
Dane teleadresowe:
Pałac Mała Wieś
Mała Wieś 40, 05-622 Belsk Duży
+ 48 782 40 40 40
www.palacmalawies.pl
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz