Szybkie wyszukiwanie
Hotel Pałac Alexandrinum
22.05.2020

Streaming wydarzeń. Szansa, a nie konieczność!

Streaming wydarzeń. Szansa, a nie konieczność!


Z powodu pandemii nadal nie można organizować większych spotkań, co dla branży eventowej jest szczególnie dotkliwe.  Na szczęście dzięki najnowszej technologii nie musimy być wobec tego bezradni – możemy organizować profesjonalne spotkania dla dużego grona uczestników w trybie online. Centrum eventowe Concordia Design z siedzibą w Poznaniu i we Wrocławiu podpowiada jak to zrobić. 


Krok 1 – Poznaj możliwości. 

Live streaming to nic innego, jak nadawanie obrazu video z wydarzeń w czasie rzeczywistym. Jest to możliwe dzięki użyciu najnowszych technologii, szybkiego łącza internetowego, profesjonalnych kamer, dźwięku i oświetlenia. Wszystko to zapewnia studio do live streamingu, które powstało w Concordia Design dzięki współpracy z firmą BTL Group

Studio ma 300 m², ogromny ekran LED 11m x 3m, mikrofony studyjne, monitory poglądowe, przestrzeń VIP dla gości specjalnych, garderobę i możliwość zamówienia cateringu. Oferuje również profesjonalne wsparcie techniczne. Nowoczesna technologia zapewnia minimalne wykorzystanie personelu i sprawia, że studio jest szczególnie bezpieczne. 


Krok 2 – Przekonaj się, że warto.

Korzystanie z profesjonalnego studia do streamingu pozwala odtworzyć atmosferę, jaka panuje na rzeczywistych wydarzeniach. Dzięki unikalnej scenografii, oświetleniu i narzędziom do interakcji mamy możliwość oddziaływania na wszystkie zmysły i emocje uczestnika oraz dajemy mu poczucie realnego zaangażowania w event. Zupełnie inna jest też jakość takich profesjonalnych transmisji, co pozwala budować pozytywny  i nowoczesny wizerunek organizatora.  

Dzięki webcastowi lub interaktywnemu live streamingowi można łatwo przeprowadzić głosowanie, wywiady lub warsztaty, które dzięki tej funkcji stają się cyfrowym doświadczeniem dla wszystkich zaangażowanych. Możliwe jest również streamowanie z 2 sal jednocześnie – wówczas odbiorca może wybrać, który obraz chce oglądać w danym momencie. 

Te atuty sprawiają, że warto już dziś zacząć wykorzystywać nowe technologie i możliwości, jakie daje live streaming, aby móc z sukcesem realizować zaplanowane wydarzenia i wyprzedzić konkurencję.


Krok 3 – Zobacz, jak wiele możesz zrobić!

Streaming można wykorzystać do organizacji wielu wydarzeń, w przypadku których na miejscu w studiu znajduje się tylko niewielka liczba osób - pozostali uczestnicy w nieograniczonej liczbie śledzą całość online. Mogą to być na przykład: konferencje, prezentacje produktów, konferencje prasowe, webinary, wykłady, warsztaty, czy wywiady. Każde z tych wydarzeń ma nieco inną specyfikę i inne korzyści dla organizatorów i uczestników. 

Relacje z wydarzeń - od konferencji po koncerty - pozwalają dotrzeć do dowolnej liczby osób – wystarczy tylko wybrać odpowiedni kanał i podzielić się linkiem do wydarzenia, do którego dostęp może być bezpłatny lub płatny.

Akcje promocyjne typu premiery produktów czy promocja nowej marki, pozwalają stworzyć naprawdę wyjątkowe wydarzenie. Możemy tutaj zadbać o ciekawy i oryginalny scenariusz, scenografię, oświetlenie i zbudować klimat, który udzieli się oglądającym. Jest to okazja, aby nadal kontaktować się z klientami bądź przedstawicielami mediów.

Webinary lub szkolenia online dają możliwość interakcji z widzami w czasie rzeczywistym. Oprócz dyskusji, widzowie mogą również brać udział w ankietach, głosowaniach czy konkursach. Mają też komfortowy dostęp do stworzonej na potrzeby webinaru prezentacji. 

Krok 4 – Co po wydarzeniu?

Live streaming powoduje, że dane wydarzenie może być aktualne o wiele dłużej niż rzeczywisty czas jego trwania. Relacja jest automatycznie nagrywana, dzięki czemu można wysłać materiał video bezpośrednio po wydarzeniu do wszystkich uczestników, dając im możliwość powrotu do wybranych treści. Można też wykorzystać nagrany materiał do działań promocyjnych w social mediach lub na swojej stronie internetowej, co sprawi, że jego zasięg będzie jeszcze większy. 

Podsumowując – wykorzystanie live streamingu to nie tylko konieczność czasów pandemii, ale przede wszystkim szansa na to, aby organizowane wydarzenia miały szerszą, nieograniczoną publiczność, łatwiejszy dostęp i były zapamiętane na dłużej.

Dzięki tej formule możemy realizować najważniejsze cele eventów – czyli  wywołać emocje, stworzyć niepowtarzalną atmosferę i za pomocą  bezpośredniego przekazu oraz odpowiednich narzędzi  zaangażować uczestników / odbiorców.

Warto to wykorzystać i zamiast odwoływać, czy przesuwać termin wydarzeń, organizować je właśnie w ten sposób! 


Więcej o Concordii Design przeczytasz w wizytówce TUTAJ.

POWRÓT
Concordia Design
Concordia Design

Poznań
wielkopolskie

Zobacz

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: news@mojekonferencje.pl
Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies Zamknij zamknij