pomorskie
Miejsce, w którym organizowana jest konferencja lub inne spotkanie biznesowe, jest wizytówką organizatora spotkania. Sala konferencyjna powinna być reprezentacyjna i oferować najwyższy poziom, aby zapewnić profesjonalne przeprowadzenie konferencji, szkolenia czy warsztatów. Takie sale konferencyjne można znaleźć w Tristan Hotelu & SPA w Kątach Rybackich – jedynym czterogwiazdkowym obiekcie na Mierzi Wiślanej.
Miejscowość, w której się znajduje jest niewielkim miastem nadmorskim, a klimat, jaki tam panuje i malownicza okolica Parku Krajobrazowego sprawiają, że przyjezdni mogą się wyciszyć, odpocząć i zregenerować siły.
Tristan Hotel & SPA to idealne miejsce zarówno dla rodzin wyjeżdżających w celach rekreacyjnych, jak i dla gości biznesowych, którzy pracę chcą łączyć z przyjemnością. Spotkania firmowe i inne tego typu wydarzenia często organizowane są w centrum dużych miast. Jednak o wiele bardziej atrakcyjne i przyjemne będzie miejsce w okolicy natury, a najlepiej nad morzem. Bryza, klimat i powietrze jakie panuje w miasteczku nadmorskim pozytywnie wpłyną na pracę mózgu, skupienie oraz energię uczestników. Poza tym, takie spotkanie zostanie zapamiętane na długo, nie jako siedzenie na sali konferencyjnej lub hotelowym lobby, ale też spędzanie przerw i wolnego czasu spacerując po plaży czy lesie.
Oferta biznesowa w hotelu Tristan obejmuje 4 nowoczesne, klimatyzowane sale konferencyjne, posiadające system mobilnych ścian, które umożliwiają dowolne łączenie i rozłączenie pomieszczeń, tworząc przestrzeń odpowiednią na każde spotkanie i dostosowaną do indywidualnych potrzeb organizatora. Największa przestrzeń jaką może zapewnić hotel, pomieści 150 osób, a na kameralne spotkania w niewielkim gronie proponowana jest Sala SeaShell, zwana też Salą Posiedzeń, która jest najmniejszym pomieszczeniem do spotkań i przeznaczona jest na maksymalnie 20 osób. Profesjonalny i nowoczesny sprzęt techniczny, z którego dowolnie mogą korzystać uczestnicy konferencji pozwala na elastyczność i daje dużo możliwości, jeżeli chodzi o sposób przekazywania informacji przez prowadzącego. W ramach organizacji spotkania biznesowego lub imprezy firmowej w hotelu Tristan można skorzystać z cateringu. W zależności od charakteru i długości trwania wydarzenia obsługa gastronomiczna obejmować będzie przerwę kawową lub lunch czy kolację. Na życzenie organizatora posiłek może być również w formie grillowania na tarasie lub pokazu live cooking z Szefem Kuchni, co na pewno w pozytywny sposób urozmaici każde spotkanie.
Wyjazd na szkolenie czy konferencję, często wiąże się z potrzebą rezerwacji noclegu, dlatego goście mogą skorzystać z komfortowych miejsc noclegowych, oferowanych przez Tristan Hotel & SPA. Do wyboru poza tradycyjnymi pokojami, są apartamenty i pokoje typu studio. Wszystkie pomieszczenia są kompleksowo wyposażone, aby zapewnić gościom wygodę oraz zagwarantować pełny relaks i odpoczynek. Pokoje są przestronne, nowoczesne, urządzone minimalistycznie i w jasnych barwach. Kolorystyka wystroju i dekoracje nawiązują do klimatu nadmorskiego. Centrum konferencyjne połączone z hotelem jest dużym ułatwieniem dla uczestników spotkań, szkoleń czy bankietów, którzy nie muszą szukać miejsca noclegowego w okolicy, tylko po zakończeniu spotkania mogą od razu udać się do pokoju, aby odpocząć i zebrać siły.
Dodatkowym atutem jest też rozbudowana oferta rekreacyjna i SPA, oferujące atrakcje zarówno dla aktywnych, jak i dla tych, którzy wolą relaksować się w saunie lub jacuzzi. Wieczór po spotkaniu lub przerwy, uczestnicy mogą spędzać grając w bilarda, kręgle a nawet tenisa. W Tristan Hotel & SPA jest wszystko czego potrzeba i każdy znajdzie coś dla siebie.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz