Trwają zapisy na Targi WorldHotel

Tradycyjny i internetowy marketing obiektu hotelowego, zasady inwestowania i kawa... Co mają wspólnego? Wszystkie staną się motywami przewodnimi szkoleń i merytorycznych spotkań, podczas nadchodzących VI Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2013. Przedstawiciele branży hotelarskiej z całej Polski będą tu mogli pozyskać unikalna wiedzę na temat promocj i poszerzać swoje zawodowe horyzonty. Impreza odbędzie się w dniach 2-4 października 2013 roku w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Rynek HoReCa stale się przekształca i unowocześnia. Ta dynamika wynika przede wszystkim z wciąż zmieniającego się otoczenia: oczekiwań klientów, sposobu spędzania wolnego czasu, gustów kulinarnych, ale i przepisów prawnych oraz przekroju konkurencji.

Wszystkie te elementy sprawiają, że aby obiekt noclegowy stał się intratnym biznesem, a nie przeinwestowanym, niedopasowanym do realiów projektem, jego właściciel lub manager nie może pozostawać biernym obserwatorem rzeczywistości. Powinien czynnie reagować na wszelkie sygnały z rynku i stale aktualizować swoją wiedzę.

Branża hotelarska doskonale zdaje sobie sprawę z tej konieczności i dlatego chętnie doskonali się zawodowo, a także wymienia doświadczenia z innymi specjalistami z sektora. Hotelarze także podczas targów w Warszawie będą mieli okazję wziąć udział w różnego rodzaju warsztatach oraz szkoleniach, jak i wziąć udział w konferencji WorldHotel.

Skuteczne promowanie i inwestowanie
Pierwszego dnia tegorocznej edycji targów WorldHotel, inwestorzy oraz hotelarze będą mogli skorzystać ze szkolenia pt: „Skuteczny marketing obiektu hotelowego / ABC Inwestowania w hotel”, którego organizatorem jest Akademia Hotelarza we współpracy z Horwath HTL.

Podczas pierwszej części szkolenia eksperci: Elżbieta Nitsze, dyrektor marketingu i sprzedaży sieci Elbest Hotels oraz Krzysztof Stęplowski, specjalista ds. marketingu online, omówią m.in. metody analizowania potencjału otoczenia biznesowego i konkurencji, zasady definiowania grup docelowych, skuteczne narzędzia sprzedaży usług hotelowych oraz mierzenie skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych.

Druga sesja, prowadzona przez Janusza Mitulskiego, partnera w międzynarodowej firmie konsultingowej Horwath HTL, skupi się na: analizie potencjału rynku lokalnego pod kątem inwestorskim, istniejącej i przyszłej konkurencji hotelowej oraz lokalizacji nieruchomości gruntowej, na której miałby powstać obiekt noclegowy. Ponadto, uczestnicy będą mogli się dowiedzieć o zasadach definiowania produktu hotelowego i ryzykach związanych z realizacją inwestycji.

Na szkolenie obowiązują wcześniejsze zapisy, a uczestnictwo jest odpłatne: Więcej informacji można znaleźć na stronie organizatora www.akademiahotelarza.com

Akademia eTravel
Ostatniego dnia targów, odbędzie się spotkanie branży hotelarskiej z marketingiem internetowym, czyli Akademia eTravel . Tu zainteresowani będą mogli dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystywać internet w promocji obiektu i usług hotelarskich.

Podczas spotkania omówione zostaną najefektywniejsze, a zarazem innowacyjne narzędzia e-marketingu. Słuchacze przekonają się, że poza Google czy Facebookiem, istnieje wiele innych ciekawych rozwiązań, pozwalających zdobywać klientów w wirtualnym świecie.

Akademia obejmie trzy bloki tematyczne: eTurysta: kim jest i jak zachowuje się potencjalny klient usług hotelarskich w dobie internetu, eTravel dzisiaj: przegląd najpopularniejszych i najskuteczniejszych narzędzi promocji internetowej już wykorzystywanych przez branżę hotelarską i turystyczną oraz Trendy i nowości w eTravel.

Spotkanie poprowadzi Dr Rafał Marek - ekspert z zakresu marketingu internetowego, właściciel agencji promocji online iMedia NOW.

Po zakończeniu części merytorycznej odbędzie się losowanie. Zwycięzcy otrzymają atrakcyjne kupony, uprawniające do przeprowadzenia kampanii reklamowej w internecie, w największych polskich serwisach: m.in. w Onet.pl, WP.pl. Interia.pl, Gazeta.pl i kilkuset innych. Fundatorem nagród jest sieć reklamowa AdKontekst.pl.

Po dokonaniu wcześniejszej rejestracji, wstęp na szkolenie jest bezpłatny.

Kawa dla hotelarzy
Spotkania merytoryczne na targach WorldHotel to nie tylko wskazówki na temat samego hotelarstwa, ale również źródło inspiracji i pomysłów. Dlatego, podobnie jak w ubiegłym roku, przez wszystkie dni imprezy, odbywać się będą warsztaty wiedzy o kawie, przygotowane przez firmę AproTrade/Akademia Kawy.
Właściciele i managerowie obiektów noclegowych, chcący podwyższyć standard świadczonych usług i uwodzić gości pyszną, aromatyczną kawą mogą wysłać pracowników, zajmujących się obsługą hotelowego baru, kawiarni czy restauracji, by nauczyli się zaparzać wyśmienite espresso, cappuccino i inne wyborne napoje kawowe. Tu także będą mogli się dowiedzieć wiele na temat historii kawy, jej wypalania, mielenia, parzenia i ekstrakcji, a także właściwości mleka i wody oraz właściwej obsługi klienta.

Uczestnicy warsztatów „Co warto wiedzieć o kawie?” otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w podstawowym kursie wiedzy o kawie i jej parzeniu, które będą się pięknie i profesjonalnie prezentować na ścianie hotelowej kawiarni, zapewniając klientów o jakości podawanych napojów kawowych.
Wstęp na szkolenie jest bezpłatny. Obowiązują jednak wcześniejsze zapisy.
Podczas Targów WorldHotel 2013 oprócz warsztatów kawowych, odbędą się również prestiżowe Certyfikacje Barista Level 1.

Wszystkich zwiedzających Targi WorldHotel oraz uczestników warsztatów, szkoleń oraz konferencji odbywających się na terenie targów, obowiązuje rejestracja. Można jej dokonać na miejscu lub na stronie organizatora.

Rejestracja on-line zwalnia z opłaty za bilet wstępu na targi.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.worldhotel.pl


INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Grano Hotels: Twój Partner Biznesowy na każdą okazję
Grano Hotels: Twój Partner Biznesowy na każdą okazję

Odkryj Grano Hotels - doskonałe miejsce na spotkania biznesowe w eleganckim otoczeniu. Ta sieć oferuje luksusowe pokoje, nowoczesne sale konferencyjne oraz relaksujące strefy SPA. Wybierz renomowaną sieć hoteli i zadbaj o sukces swojego wydarzenia biznesowego.

Hotel 3-gwiazdkowy pod Warszawą - Hotel Trylogia, oferujący sale konferencyjne i szkoleniowe
Hotel 3-gwiazdkowy pod Warszawą - Hotel Trylogia, oferujący sale konferencyjne i szkoleniowe

Hotel Trylogia czeka na Twój przyjazd! Odkryj to wyjątkowe miejsce pod Warszawą, gdzie historia łączy się z nowoczesnością, a natura otacza gości swoim urokiem i spokojem. Tutaj marzenia stają się rzeczywistością, a każdy moment jest pełen magii.

The Sea Resort Międzyzdroje w budowie! Ceny szokują!
The Sea Resort Międzyzdroje w budowie! Ceny szokują!

Odkryj The Sea Resort Międzyzdroje - luksusowy apartamentowiec przy plaży i Wolińskim Parku Narodowym. Ceny mieszkań mogą Cię zszokować! Dowiedz się więcej.

Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - PLATINUM MOUNTAIN Hotel & SPA, idealne miejsce na konferencje i szkolenia
Hotel 5-gwiazdkowy w Szklarskiej Porębie - PLATINUM MOUNTAIN Hotel & SPA, idealne miejsce na konferencje i szkolenia

Odkryj doskonałe miejsce na konferencje i szkolenia w Platinum Mountain Hotel & SPA. Nowoczesna infrastruktura, wyjątkowa lokalizacja w Szklarskiej Porębie oraz bogata oferta gastronomiczna i relaksacyjna zapewnią niezapomniane doświadczenie dla Twojego biznesu.

Hotel 4-gwiazdkowy w Warszawie - Arche Hotel Krakowska z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 4-gwiazdkowy w Warszawie - Arche Hotel Krakowska z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Arche Hotel Krakowska czeka na Ciebie! Poznaj nowoczesną infrastrukturę, elegancką restaurację i wygodne pokoje, które sprawią, że Twoje spotkanie stanie się niezapomnianym doświadczeniem.

Archiwum