Zaplanuj bankiet w Villi Aromat!

Zaplanuj bankiet w Villi Aromat!

Ponoć piękno to pojęcie względne, to gdy myślimy o sali bankietowej w głowie pojawia się eleganckie, jasne oraz przestronne pomieszczenie, w którym goście mogą bawić się do białego rana. Imprezy firmowe to szczególny typ w branży eventowej. Muszą łączyć szyk i prestiż, a jednocześnie tworzyć wokół siebie znacznie bardziej swobodną niż w biurze atmosferę.

Uzyskamy to w zachwycającej sali bankietowej Villi Aromat. Uzupełnieniem oferty są wygodne miejsca noclegowe oraz smaczne dania podawane w estetyczny sposób. Miejsce jest nie tylko funkcjonalne, ale także pozwala wypocząć, zapominając o codziennych problemach.

W Villi Aromat goście mogą uciec od hałasu i pędu życia, skupiając się na sobie i relacjach ze współpracownikami. Pozwala to się zrelaksować, minimalizuje skutki stresu i zmęczenia. Podczas wspólnych tańców i zabaw integracyjnych, można znacznie poprawić komunikację i współpracę w grupie, a jednocześnie dostarczyć pracownikom wiele radości. Hotel oferuje łącznie 48 miejsc noclegowych. Może więc obsłużyć małe i średnie grupy zorganizowane.


Dostępnych jest 24 pokoi przeznaczonych dla jednej, dwóch lub czterech osób. W ofercie znajdują się również pomieszczenia o podwyższonym standardzie. Jasne wnętrza posiadają przytulny, rodzinny klimat. Zostały w pełni wyposażone, aby zapewnić całkowity komfort wypoczynku.

Sala Bankietowa Villi Aromat może pomieścić nawet 200 osób. Nadaje się idealnie podczas bali, jubileuszy lub gal wręczenia nagród. Dzięki doskonałemu systemowi nagłośnienia umożliwia organizację zabaw tanecznych oraz wystąpień konferansjerów i prelegentów. Sala posiada duże okna zapewniające stały dostęp do naturalnego światłą. Ogromnym atutem jest również złoty żyrandol  oraz podświetlenie sufitu, co robi ogromne wrażenie na gościach. 


Villa Aromat posiada również mniejsze pomieszczenia, które świetnie sprawdzają się podczas szkoleń, warsztatów czy zebrań. W Sali Restauracyjnej oraz Sali Kominkowej można zaplanować spotkanie dla 20 lub 80 osób. W Pubie Carpe Diem może zebrać się i bawić nawet 100 osób, co pozwala obsłużyć imprezy okolicznościowe i spotkania opłatkowe dla pracowników. Za dodatkową opłatą uczestnicy mogą skorzystać z flipchartu, projektora oraz tablicy suchościeralnej.


Podczas każdego z przyjęć zapewnione jest nie tylko zakwaterowanie gości, ale także wyjątkowe menu skomponowane z dan polskich i europejskich. Podczas pobytu można korzystać z parkingu, a doświadczona obsługa niesie pomoc w trakcie realizacji wydarzenia. Wszystkie te elementy sprawiają, że Villa Aromat we Włoszczowej jest idealnym wyborem podczas organizacji bankietu czy dowolnej imprezy firmowej. 

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!
Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!

Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.

Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!
Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!

Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!

Archiwum