Zapowiedź konferencji Event Biznes

Czy polski świat marketingu potrafi wykorzystywać potencjał biznesowy, jaki niosą ze sobą eventy? Czy warto inwestować w wydarzenia i opierać na nich komunikację marketingową firmy? Jak powinien wyglądać podział środków budżetowych, by jak najwięcej sprzedawać, promować i być widocznym? Dlaczego w obecnej rzeczywistości bezpośrednie dotarcie do klientów osiąga coraz większe wzrosty, zaś prasa i outdoor sukcesywnie spada? A może nastał czas na nowy podział marketingowych środków budżetowych? - na te i inne aktualne pytania ma odpowiedzieć konferencja organizowana jesienią b.r. przez Stowarzyszenie Branży Eventowej.


Planowana na koniec listopada 2013r. konferencja skierowana będzie przede wszystkim do dyrektorów działów marketingu, działów zakupów korporacji oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach. Jej zadaniem będzie dostarczenie racjonalnych argumentów świadczących o skuteczności działań branży eventowej.
„Naszym celem będzie przedstawienie wymiernych korzyści inwestowania większych środków finansowych na rzecz event marketingu i zjawisk z tym związanych. Obecnym trendem w krajach Europy Zachodniej jest przede wszystkim ambient, czyli bezpośrednie dotarcie do klientów przez wydarzenia. Sposobów na to są tysiące, wystarczy czerpać z dużej puli sprawdzonych już pomysłów.” – mówi Adam Zagajewski, Vice Prezes SBE, Szef Projektu Event Biznes – „W chwili obecnej event w Polsce przez większość wciąż jest postrzegany jako narzędzie nagradzania, jako impreza firmowa, w najlepszym wypadku jako wsparcie komunikacji Public Relation. A to przecież nie wszystko.”


Konferencja będzie okazją do przewartościowania postrzegania event marketingu jako narzędzia idealnego do zarządzania doświadczeniem konsumenta i osiągania celu biznesowego z konkretnym zwrotem z inwestycji. Ważnym punktem będzie również dyskusja dotycząca podziału środków pomiędzy dominującymi branżami w komunikacji marketingowej.
Według kwietniowych badań opublikowanych przez Exhibit & Event Marketers Association* (E2MA) wydarzenia obok targów, wystaw, roadshows są nadal uznawane za kluczowe w strategiach klientów firm.. Ponad 31% badanych (osoby związane z rynkiem marketingowym) wierzą, że konferencje, konwencje, kierunkowe i dedykowane eventy są najskuteczniejszą formą dotarcia do potencjalnych klientów. To okazja do spotkania face-to-face, do networking’u, do poszerzania perspektyw rozwoju czy możliwości biznesowych (64%). To sugeruje, że wydarzenia są wykorzystywane głównie do pozyskiwania nowych klientów i utrzymania relacji, zaś tylko 14% z nich uważa je jako miejsce do podejmowania współpracy i natychmiastowego zamykania sprzedaży. Planowana Konferencja będzie próbą podejścia innowacyjnego marketingu do organizacji wydarzeń.


Proponowana tematyka będzie oparta na myśli przewodniej dotyczącej eventu jako narzędzia sprzedaży i budowanie trwałych relacji z markami. Prelegenci będą mieli za zadanie przekazanie wiedzy z zakresu znaczenia eventu w strategii marketingowej firmy, z zakresu doświadczeń konsumenckich wedle typologii wydarzeń, metod mierzenia skuteczności event marketingu, a także agregacji wydarzeń z internetem i innym kanałami wsparcia. Konferencję wspierać merytorycznie będzie Rada Programowa, w której zasiądą niekwestionowaneautorytety branży – praktycy z dziedzin Event Marketingu, Public Relation oraz strategii marketingowych. Ich codzienna działalność w zakresie tworzenia kampanii poddają pod rozwagę obecny ruch i trend marketingowy.
„Liczymy iż to wydarzenie, organizowane po raz pierwszy raz w Polsce, odsłoni wiarygodne argumenty na korzyść nowoczesnych technik dotarcia do klientów – zaś samo narzędzie – eventy będą miały okazję do pokazania jak wielką potęgą sprzedaży są same w sobie” – podkreśla Agnieszka Ciesielska, Event Manager Konferencji Event Biznes.
Komunikacja odbywa się poprzez stronę internetową oraz media. W przypadku chęci współpracy w zakresie organizacji i merytoryki, zapraszamy do kontaktu.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!
Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!

Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.

Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!
Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!

Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!

Kino na konferencję w stolicy? Warszawskie Multikina polecają się na wszelkie eventy firmowe!
Kino na konferencję w stolicy? Warszawskie Multikina polecają się na wszelkie eventy firmowe!

Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe. 

Hotel 4-gwiazdkowy w Gdańsku - Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto z bogatą ofertą sal konferencyjnych!
Hotel 4-gwiazdkowy w Gdańsku - Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto z bogatą ofertą sal konferencyjnych!

Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.

Archiwum