Zmiany kadrowe w międzynarodowej sieci Louvre Hotels Group

Zmiany kadrowe w międzynarodowej sieci Louvre Hotels Group

W ostatnich miesiącach doszło do kilku zmian stanowiskowych w sieci Louvre Hotels Group.

François Delattre od marca pełni obowiązki Director Integration Managment sieci Louvre Hotels Group w Polsce. Wcześniej wprowadzał i koordynował otwarcia hoteli marek, które wchodzą w skład sieci Louvre Hotels Group. Był odpowiedzialny za otwarcia hoteli marki m.in. w Indiach, Brazylii i Maroko. Ostatnie lata swoją działalność skupił na rynku niemieckim. Od marca przejął nadzór operacyjny nad Niemcami i Polską. François Delattre z siecią Louvre Hotels Group związany jest już od ponad 11 lat. Na stanowisku  Director Integration Managment zastąpił Sébastiena Denier, który z kolei objął stanowisko Vice President of International Operations – Subsidiaries.

Sébastien Denier jako Vice President of International Operations będzie obejmował swoim nadzorem ponad 100 hoteli w Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i w krajach Beneluksu. Jego specjalnością jest rozwijanie przychodów, optymalizacja kosztów i repozycjonowanie hoteli z budżetowych na hotele o podwyższonych standardach. Z rynkiem hotelarskim jest związany ponad 20 lat. Sébastien Denier pracował na różnych stanowiskach, w tym na stanowisku dyrektora generalnego hotelu i wiceprezesa operacyjnego Europy Środkowo-Wschodniej.



Nową Dyrektor Sprzedaży została Paulina Kalinowska, która wcześniej przez blisko 2 lata była odpowiedzialna za sprzedaż w Warszawie. Była ekspertem w dziedzinie sprzedaży i dystrybucji. Na jej koncie jest wiele sukcesów zawodowych. Pani Paulina jednak nie osiada na laurach i cały czas rozwija swoją ścieżkę kariery. Od 1 kwietnia pełni funkcje Dyrektora Sprzedaży i odpowiedzialna jest głównie za rozwój działań B2B w polskich hotelach z segmentu turystyki biznesowej.

Paulina Kalinowska zastąpiła na tym stanowisku Beatę Nawrot, która objęła obowiązki Topline Director Germany LHG. W swoim życiu pracowała dla największych hotelowych sieci w Polsce (w tym Accor i Starwood Hotels). Na obecnym stanowisku pani Beata odpowiedzialna jest za wdrażanie rozwiązań mających na celu rozwój przychodów hotelowych sieci LHG w Niemczech.


Nowym nabytkiem w zespole sieci Louvre Hotels Group jest Martyna Wtykło, która we wrześniu ubiegłego roku objęła stanowisko Purchasing Managera na Polskę i Niemcy. Do jej zadań będą należeć m.in. implementacja globalnej polityki zakupów i centralizacja zakupów poprzez wybór referencyjnych dostawców towarów i usług, dedykowanych dla sieci hoteli w dwóch krajach.

Jak widać, w globalnej sieci Louvre Hotels Group w ostatnich miesiącach wiele się działo. Wszystkim serdecznie gratulujemy awansów i życzymy dalszych sukcesów!

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!
Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!

Odkryj wyjątkową ofertę konferencyjną Zamek Janów Podlaski! Skorzystaj z promocji LAST MINUTE dla firm, z komfortowymi salami i niezapomnianą atmosferą zamkowych wnętrz. Rezerwuj już teraz!

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Archiwum