podkarpackie
Hotel Arłamów coraz większą uwagę kieruje w stronę biznesowego świata spotkań. Michał Kozak objął funkcję Prezesa Zarządu i dokonał kilku strategicznych zmian wewnętrznych oraz podjął kilka decyzji związanych z modyfikacjami we wszystkich obszarach działalności. Miało to na celu poprawę organizacji i jakości usług, które hotel oferuje, co w dłuższej perspektywie ma przełożyć się na wyższą sprzedaż.
Skuteczność wprowadzonych zmian w obsłudze grup i spotkań MICE można było ocenić podczas takich wydarzeń branżowych, jak Arłamów BUSINESS Challenge i Arłamów MICE Games. Uczestnicy tych eventów mogli wymieniać się doświadczeniami. Hotel miał na celu integrację branży i zaprezentowanie szerokich możliwości, jakie oferuje gościom biznesowym.
Hotel Arłamów inwestuje również w program szkoleń kady managerskiej (ARŁAMÓW EXCELLENCE CLUB). Wynikiem szkoleń były liczne awanse wewnętrzne i gruntowna reorganizacja struktury.
Dorota Nidzgorska–Mazonik (wcześniej: Dyrektor Regionalna Sprzedaży oddziału Warszawa) objęła stanowisko Zastępcy Dyrektora Generalnego
Marta Masłowska (wcześniej: MICE Manager na rynek mazowiecki) objęła stanowisko Dyrektora Regionalnego Sprzedaży oddziału Warszawa
Witold Antochów (wcześniej: Dyrektor Gastronomii) objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego
Maciej Szczygieł (wcześniej: Zastępca Dyrektora Gastronomi) objął stanowisko Dyrektora Gastronomii
Ireneusz Górak (wcześniej: Zastępca Dyrektora Generalnego) objął stanowisko Dyrektora ds. Analiz, Controllingu i Rozwoju
Nowy Prezes Zarządu ma nadzieję, że dzięki zmianom, szkoleniom i ciągłemu rozwojowi, Hotel Arłamów będzie miał doświadczony, profesjonalny, skuteczny i zgrany zespół. Trzymamy kciuki, żeby właśnie tak się stało.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!
Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.
Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!
Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe.
Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.