Zmiany są dobre! Celem Hotelu Arłamów jest zgrany i skuteczny zespół!

Hotel Arłamów coraz większą uwagę kieruje w stronę biznesowego świata spotkań. Michał Kozak objął funkcję Prezesa Zarządu i dokonał kilku strategicznych zmian wewnętrznych oraz podjął kilka decyzji związanych z modyfikacjami we wszystkich obszarach działalności. Miało to na celu poprawę organizacji i jakości usług, które hotel oferuje, co w dłuższej perspektywie ma przełożyć się na wyższą sprzedaż.
Skuteczność wprowadzonych zmian w obsłudze grup i spotkań MICE można było ocenić podczas takich wydarzeń branżowych, jak Arłamów BUSINESS Challenge i Arłamów MICE Games. Uczestnicy tych eventów mogli wymieniać się doświadczeniami. Hotel miał na celu integrację branży i zaprezentowanie szerokich możliwości, jakie oferuje gościom biznesowym.
Hotel Arłamów inwestuje również w program szkoleń kady managerskiej (ARŁAMÓW EXCELLENCE CLUB). Wynikiem szkoleń były liczne awanse wewnętrzne i gruntowna reorganizacja struktury.
Dorota Nidzgorska–Mazonik (wcześniej: Dyrektor Regionalna Sprzedaży oddziału Warszawa) objęła stanowisko Zastępcy Dyrektora Generalnego
Marta Masłowska (wcześniej: MICE Manager na rynek mazowiecki) objęła stanowisko Dyrektora Regionalnego Sprzedaży oddziału Warszawa
Witold Antochów (wcześniej: Dyrektor Gastronomii) objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego
Maciej Szczygieł (wcześniej: Zastępca Dyrektora Gastronomi) objął stanowisko Dyrektora Gastronomii
Ireneusz Górak (wcześniej: Zastępca Dyrektora Generalnego) objął stanowisko Dyrektora ds. Analiz, Controllingu i Rozwoju
Nowy Prezes Zarządu ma nadzieję, że dzięki zmianom, szkoleniom i ciągłemu rozwojowi, Hotel Arłamów będzie miał doświadczony, profesjonalny, skuteczny i zgrany zespół. Trzymamy kciuki, żeby właśnie tak się stało.
INFORMACJA PRASOWA