Zmiany w Zarządzie SBE

Zmiany w Zarządzie SBE

Nowy rok wielu osobom przyniósł nowe wyzwania! Zmiany nie ominęły także Zarządu SBE. Otóż podczas Walnego Zgromadzenia członków SBE, które odbyło się 18 stycznia 2023 roku, wybrany został nowy Zarząd na kolejną kadencję 2023-2026.

Wszyscy członkowie nowego Zarządu mają na swoich kontach bogate doświadczenie w branży spotkań i wydarzeń oraz znaczące sukcesy w tej dziedzinie zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Nie mamy więc najmniejszych wątpliwości co do tego, że są to odpowiedni ludzie na odpowiednich miejscach!

Skład nowego Zarządu prezentuje się następująco (według kolejności alfabetycznej):

  • Żaneta Berus – Wiceprezes Zarządu ds. Rozwoju i Spraw Międzynarodowych
  • Dagmara Chmielewska – Prezes Zarządu
  • Katarzyna Gadomska – Wiceprezes Zarządu ds. Edukacji i Spraw Międzynarodowych
  • Alexandra Kunowska – Członek Zarządu ds. Komunikacji i Członkostwa
  • Krzysztof Łobodziński – Członek Zarządu ds. mediów
  • Grzegorz Łopata – Członek Zarządu ds. Reklamy i SOME

Jednocześnie też pragniemy ogłosić, iż  Dyrektor Zarządzającą Biura SBE została Pani Żaneta Berus, prowadząca firmę konsultingową In2Win (www.in2win.pl).

Wszystkim członkom nowego Zarządu serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia! 

Poniżej napisaliśmy też nieco więcej o członkach Zarządu.

Żaneta Berus to menedżer o wieloletnim doświadczeniu. Od ponad 25 lat zajmuje się ona promocją gospodarczą. Miała okazję być też Konsulem handlowym w USA i zarządzać obiektami wystawienniczymi, takimi jak EXPO XXI i Ptak Warsaw Expo w Warszawie. Z kolei od 12 lat doradza w ramach firmy konsultingowej In2Win, wspomagając organizatorów targów, wydarzeń oraz pomagając obiektom i działając na rynku zagranicznym. Berus została oznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi oraz ma na swoim koncie wielokrotne nagrody branżowe, takie jak np. jak MP Power 12, nagroda MICE Poland Juror w konkursie MP Power oraz międzynarodowych konkursach EVENTEX oraz World Stand Awards. To także wieloletni Członek Zarządu SBE, wykładowca Wydziału Zarządzania UW (studium Event Management) oraz amerykańskiego programu CEM; członek międzynarodowych stowarzyszeń IAEE oraz UFI.

Dagmara Chmielewska - Prezes Zarządu SBE, dyrektor programowa Studium Event Management na Wydziale Zarządzania UW, ekspert i doradca w dziedzinie eventu i PR z wieloletnim doświadczeniem pracy zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii. Od kwietnia 2022 roku pracuje jako Prezes Fundacji Irij na rzecz Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii. Ponadto Chmielewska jest członkiem jury międzynarodowych konkursów branżowych BEA World Festival, Baltic- Nordic Event Award, Evento Award, Eventex, Forum Branży Eventowej 2017, Eventex 2022. To też członek i fundator Fundacji ds. budowy pomnika przedsiębiorców przy Biurze Rzecznika MŚP. Jest ekspertem do spraw promocji i komunikacji w Business Centre Club. Powołała „Obserwatorium MICE” przy Think Tank. W listopadzie 2022 roku została wpisana do Encyklopedii Osobowości RP wydawanej przez Britishpedia

Katarzyna Gadomska jest ekspertką przemysłu spotkań oraz profesjonalną event managerką. W latach 2006-2022 zarządzała agencją Acora Events, działając w branży MICE z sukcesem kierowała firmą organizującą wydarzenia biznesowe na terenie Polski i poza jej granicami. Gadomska jest bardzo nastawiona na szeroko pojęty rozwój przemysłu wydarzeń w Polsce i na zagadnienia sustainability, w szczególności oczywiście w obszarze odpowiedzialnych „zielonych” eventów. Na co dzień dba ona o popularyzowanie zawodu event managera jako osoby, która zarządza wydarzeniem stanowiącym narzędzie do realizacji celów biznesowych wśród klientów. Ponadto od 2020 roku jest częścią Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej; Członkini - założycielka oraz 2 kadencję  Wiceprzewodnicząca Rady Łódzkiej Organizacji Turystycznej; Członkini Zarządu, obecnie drugą kadencję w Radzie Łódzkiej Izby Przemysłowo Handlowej; Wykładowczyni Studium Event Management UW.

Alexandra Kunowska to z jednej strony wykładowca, a z drugiej - przedsiębiorca. Zajmuje się ona zarządzaniem i posiada udziały w firmach specjalizujących się m.in. organizacją eventów, warsztatów kreatywnych, konsultingiem oraz edukacją ekologiczną. Dodatkowo wykłada też przedmioty specjalnościowe w holdingu Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu i Bydgoszczy. To również ekspert hotelowy i branży MICE. Z sektorem turystycznym Kunowska związana jest już od 20 lat, a większość czasu miała okazję pracować w hotelach sieciowych i niezależnych w Polsce i za granicą.

Krzysztof Łobodziński także zna się na wielu rzeczach. To aktor, konferansjer ora prezenter radiowy i telewizyjny. Z branżą eventową jest on związany już od kilkunastu lat. W praktyce wykorzystuje swoją szeroką wiedzę zdobytą w trakcie studiowania psychologii i aktorstwa. Zawsze jest on gruntownie przygotowany, przyzwyczajony do pracy pod presją i - co ważne - z dużą łatwością radzi sobie z improwizacją. Łobodziński jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz wykładowcą Wydziału Zarządzania UW.

Grzegorz Łopata z branżą eventową jest związany od przeszło 8 lat, pracując m.in. jako dostawca w branży upominkowej, reklamowej oraz bardzo szeroko pojętej poligrafii. Jest on współtwórcą konceptu drukarni ASAP, a więc miejsca, które specyfikę pracy dla klientów z szeroko pojętej branży Spotkań i wydarzeń rozumie wręcz bez słów. W swojej pracy promuje on Promuje koncepcję komplementarności usług dla klienta, w rezultacie czego może się skupiać na tym, co jest dla niego najważniejsze, a więc na realizacji wydarzeń na możliwie najwyższym poziomie.

Na koniec warto też przypomnieć, że Stowarzyszenie Branży Eventowej zajmuje się organizacją i rozwojem rynku eventowego poprzez promocję eventu jako skutecznego i wymiernego narzędzia biznesowego, a także edukację branżową poprzez Studium Event Management. SBE w dodatku:

  • promuje usługi swoich członków i produktów poprzez social media SBE,
  • udziela wsparcia w wybranym zakresie merytorycznym i marketingowym,
  • daje platformę wymiany doświadczeń i bazę kontaktów,
  • daje dostęp do narzędzi pomocnych w codziennych działaniach,
  • organizuje targi branżowe i warsztaty,
  • udziela patronatu ciekawym wydarzeniom nie tylko branżowym.

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!
Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace
Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz