Sale konferencyjne i szkoleniowe
NASZE SALE KONFERENCYJNE to połączenie niepowtarzalnego wystroju i charakteru naszych wnętrz z profesjonalnym wyposażeniem oraz fachową obsługą i wysokim standardem świadczonych usług.
Dysponujemy 4 salami konferencyjnymi mogącymi pomieścić od 5 do 800 osób .
Sala Bankietowa - To największa sala konferencyjna o powierzchni 640 metrów kwadratowych, która daje niezwykle komfortowe warunki zarówno do organizacji konferencji, dużych imprez firmowych, bali branżowych, jak i eleganckich bankietów. Sala mieści do 800 osób, jest klimatyzowana i profesjonalnie wyposażona w najnowszy sprzęt audiowizualny. Dodatkowym walorem jest scena oraz niezależne wejście.
Sala Taneczna – To nasza średnia sala konferencyjna o powierzchni 117 metrów kwadratowych, która daje niezwykle komfortowe warunki zarówno do organizacji szkoleń, konferencji, imprez firmowych do 80 osób, spotkań biznesowych, jak i spotkań okolicznościowych. Możliwość zastosowania dodatkowego oświetlenia, indywidualnie sterowana klimatyzacja. Sala jest profesjonalnie wyposażona w najnowszy sprzęt audiowizualny.
Sala Żydowska – To nasza sala konferencyjna idealna na organizację szkoleń na od kilkunastu do 30 osób o powierzchni 48 metrów kwadratowych. Organizujemy w niej ponadto lunche i kolację firmowe oraz imprezy okolicznościowe.
Bacówka – Ta niewielka salka ( do 6 osób ) o wyjątkowym klimacie, sprzyja kameralnym spotkaniom w wytwornej atmosferze. Sala ta pełni rolę np.salki rekrutacyjnej
Hotel & Restauracja Marysin Dwór - Sala Bankietowa
Liczba miejsc w ustawieniu Hotel & Restauracja Marysin Dwór - Sala Taneczna
Liczba miejsc w ustawieniu Hotel & Restauracja Marysin Dwór - Sala Żydowska
Liczba miejsc w ustawieniu
Hotel & Restauracja Marysin Dwór - Opis obiektu
Hotel położony jest 600 m od autostrady A-4, w sąsiedztwie drogi łączącej Trasę Średnicową im. Reńców z autostradą. Blisko stąd do Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie, Stadionu Śląskiego oraz Centrum Handlowego Silesia City Center. Od ścisłego centrum Katowic dzieli hotel odległość 3 km.
Do dyspozycji gości oddajemy 62 komfortowe i przestronne pokoje klasy standard i lux oraz apartamenty. W każdym z pokoi istnieje możliwość korzystania z dostawek. Hotel jest klimatyzowany i luksusowo wyposażony. Aranżując wnętrza, z największą starannością dobieraliśmy umeblowanie i detale, by spełniały wszystkie życzenia i oczekiwania naszych Gości.
W każdym pokoju znajduje się: łazienka, telefon, połączenie z Internetem, TV, sejf elektroniczny oraz mini bar.
Przed hotelem znajduje się strzeżony parking na 80 pojazdów
Stylowa restauracja hotelowa.
Centrum konferencyjne.
Partner turystyki biznesowej.
Organizator wesel, studniówek i bali branżowych
Spotkania firmowe
Hotel & Restauracja Marysin Dwór - Pokoje
Do dyspozycji gości oddajemy 62 komfortowe i przestronne pokoje klasy standard, superior, lux oraz apartamenty. W każdym z pokoi istnieje możliwość korzystania z dostawek.
Hotel jest klimatyzowany i luksusowo wyposażony. Aranżując wnętrza, z największą starannością dobieraliśmy umeblowanie i detale, by spełniały wszystkie życzenia i oczekiwania naszych Gości.
W każdym pokoju znajduje się: łazienka, telefon, połączenie z Internetem, TV, sejf elektroniczny oraz mini bar.
Bezpieczeństwo naszych Gości, to dla nas najwyższy priorytet. Mając to na uwadze, zainstalowaliśmy najwyższej klasy system ochrony przeciw pożarowej, zamki magnetyczne w drzwiach oraz monitoring wewnątrz i na zewnątrz budynku.
Przed hotelem znajduje się strzeżony parking na 80 pojazdów.
Hotel & Restauracja Marysin Dwór - Usługi dodatkowe
Uczestnikom konferencji zapewniamy pełną obsługę gastronomiczną, w tym przerwy kawowe oraz lunch’e konferencyjne zasiadane lub w formie bufetu. Ponadto organizujemy imprezy integracyjne w różnych formach.
Na potrzeby dużych imprez nasza gastronomia, jest w stanie jednorazowo obsłużyć 800 gości.
Gościom ceniącym spokój i kameralną atmosferę, polecamy małą salę "Bacówka" dla 6 osób, w bardzo atrakcyjnych cenach.
Organizujemy:
chrzciny, komunie, wesela, stypy, komersy, studniówki, bale magisterskie, szkolenia, kongresy, konferencje, prezentacje, promocje, targi, imprezy integracyjne, wigilie firmowe, wesela marzeń.
Komentarze (0 wypowiedzi)
Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!
Dodaj komentarz
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *