dolnośląskie
Już wiele razy podkreślaliśmy, że obiekty konferencyjne w górach stają na wysokości zadania, jeśli chodzi o organizację spotkań biznesowych i wypoczynku. Kolejnym miejscem, które potwierdza tę tezę, jest Platinum Mountain Hotel & SPA. Mieści się on w centrum Szklarskiej Poręby, w otulinie dwóch zachwycających pasm górskich - Karkonoszy i Gór Izerskich. Organizacja eventów w takich okolicznościach to rewelacyjny pomysł - szczególnie, że w Hotelu czeka rozbudowana oferta usług, które świadczone są na wysokim poziomie.
Obiekt do dyspozycji gości oddaje aż 430 m2 powierzchni biznesowej, która podzielona została na 5 wielofunkcyjnych sal. Ponadto, czekają tam nowoczesne pokoje i apartamenty, Restauracja Regionalne Talerze, a także wiele usług dodatkowych, na czele ze strefą SPA & Wellness oraz rozległym terenem zielonym wokół.
Sale konferencyjne w Platinum Mountain Hotel & SPA różnią się pod względem wielkości, pozwalając na organizację kameralnych i dużych spotkań. Największy event zorganizujesz w Sali Ametyst Premium, która jest w stanie pomieścić nawet 385 gości w ustawieniu teatralnym. W salach zorganizujesz wszelkiego rodzaju przedsięwzięcia - od konferencji i szkoleń, przez warsztaty, sympozja, kongresy, aż po gale i przyjęcia okolicznościowe. Każda sala została wyposażona w nowoczesne sprzęty audiowizualne i multimedialne. Znajdują się w nich panoramiczne okna, dzięki którym do wnętrza wpada naturalne światło. Rozpościera się z nich widok na piękne, kojące lasy, tworząc tym samym wyjątkową, prywatną atmosferę.
Platinum Mountain Hotel & SPA to aż 147 pokoi hotelowych w 5-gwiazdkowym standardzie i 194 apartamenty Platinum Apartament. Wszystkie te pomieszczenia zachwycają nowoczesnością i funkcjonalną aranżacją. Swoim wystrojem doskonale wpisują się w kulturę i tradycję Szklarskiej Poręby. To gwarancja efektywnego wypoczynku w komfortowych warunkach. Pokoje są oczywiście w pełni wyposażone, a do niezależnych apartamentów przynależą oddzielne, prywatne tarasy lub balkony. To jednak nie wszystko, co czeka na ich gości - otóż mieści się w nich również prywatna sauna, odpowiednia na relaks po pracy i zwiedzaniu.
Każdy z nas doskonale wie, że podczas wszelkich wyjazdów dużą rolę odgrywa oprawa gastronomiczna. Tutaj Platinum Mountain Hotel & SPA oczywiście też nie zawodzi, proponując znakomitą Restaurację Regionalne Talerze. Podawane są w niej dania kuchni polskiej oraz regionalne bufety lokalnych produktów. Dużą atrakcją są stacje gotowania na żywo, które miło wspominane są przez gości.
Jak już wspominaliśmy, w obiekcie nie brakuje usług dodatkowych. Można tam zorganizować m.in. kolacje grillowe, wieczorne ogniska czy warsztaty z sommelierem. To świetny pomysł na integrację gości biznesowych. Jeśli jednak szukasz relaksu, to czeka na Ciebie nowoczesna strefa SPA & Wellness, w której mieści się 13 gabinetów relaksacyjnych, basen z saunarium, basen do floatingu, 3 wanny jacuzzi oraz wewnętrzny basen z plażą i leżakami.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Odkryj wyjątkową ofertę konferencyjną Zamek Janów Podlaski! Skorzystaj z promocji LAST MINUTE dla firm, z komfortowymi salami i niezapomnianą atmosferą zamkowych wnętrz. Rezerwuj już teraz!
Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!
Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!
HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!
Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!