łódzkie
Media Społecznościowe zdominowały Internet. Za ich pomocą możemy dzielić się muzyką i zdjęciami z przyjaciółmi, tworzyć czaty ze znajomymi i współpracownikami, wypowiadać się na forach, a nawet robić zakupy.
Biorąc pod uwagę nawet jedno z tych mediów - Facebooka - można zaobserwować, jak mocno angażujemy się w życie wirtualne. Aż 73% Polaków ma konto na tym portalu. Jest to na tyle duża liczba użytkowników, że Facebook stał się doskonałym miejscem do promowania marki. To skuteczny i w miarę tani sposób na dotarcie do potencjalnych odbiorców. Nie wystarczy jednak samo założenie profilu. Trzeba działać. I to umiejętnie.
To w jaki sposób przedstawia się markę osobistą w mediach społecznościowych istotnie wpływa na życie osobiste i zawodowe. Brak zarządzania marką osobistą, automatycznie skutkuje zmniejszeniem szans na rynku. Błędy popełniane przy budowaniu marki mogą sprawić, że odbiorcy nie zaakceptują jej.
Dlaczego ten temat jest ważny:
- 86% internautów w Polsce ma konto w co najmniej jednym serwisie społecznościowym,
- 73% Polaków odwiedza Facebook,
- YouTube jest oglądany częściej niż telewizja publiczna,
- 46% użytkowników mediów społecznościowych poznało nowe marki, aktywnie korzystając z aplikacji ,
- Aż 24% użytkowników mediów społecznościowych uważa, że marka, która nie jest aktywna w social media, nie wzbudza ich zainteresowania.
Już 14 czerwca w Łodzi odbędzie się konferencja Mateusza Grzesiaka “Social Media Personal Brand” organizowana przez Trakido. To szkolenie jest wyjątkowe z dwóch względów - po pierwsze: Mateusz Grzesiak jeszcze nigdy nie poruszał tego tematu, będzie to świeże spojrzenie na problem; po drugie: na początku tego roku ten najpopularniejszy polski coach obronił pracę doktorską, której temat brzmi “Kształtowanie marki osobistej z wykorzystaniem serwisu YouTube na przykładzie Polski i USA”.
Dzięki tej konferencji unikniesz podstawowych błędów takich jak:
Ponieważ jest żywym dowodem na to, że to, co robi, działa.
Dr Mateusz Grzesiak jest przedsiębiorcą i wykładowcą. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Na jego szkoleniach i prezentacjach, które prowadzi w 7 językach, pojawia się kilkanaście tysięcy osób rocznie. Występuje w Brazylii, Meksyku, Anglii, Niemczech, Polsce, Kolumbii i wielu innych krajach.
Statystyki mówią same za siebie:
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!
Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.
Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!
Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe.
Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.