Premiera Event Forum na Targach Event 2011

CSR i nowe technologie w służbie eventom to temat przewodni konferencji organizowanej w ramach Event Forum, które odbędzie się pierwszego dnia III Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. W trakcie wydarzenia eksperci podzielą się wiedzą na temat trendów panujących na rynku eventowym i nowatorskich rozwiązań wykorzystywanych przy organizacji oraz promocji imprez. Targi Event 2011 odbędą się w dniach 5 i 6 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorem I Event Forum jest Event Managers Club.

- Dynamika rozwoju rynku eventowego w Polsce determinuje zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania wykorzystywane przy organizacji wydarzeń. Szeroki wybór nowości produktowych i usługowych przedstawiają właśnie Targi Event. W dwudniowym programie wydarzeń towarzyszących będzie można znaleźć wiele inspirujących szkoleń i konferencji, które są źródłem wiedzy na temat najnowszych tendencji w tym biznesie i skutecznej promocji różnego rodzaju imprez. Idealnym przykładem jest Event Forum organizowane po raz pierwszy na naszych targach, które poświęcone zostanie CSR i nowym technologiom w eventach – mówi Dawid Chłopik, Project Manager w MT Targi, odpowiedzialny za organizację Targów Event.

Z myślą o event managerach

Event Forum pomoże odkryć sposób na przygotowanie oryginalnego eventu, który zostanie zapamiętany i mile wspominany przez pracowników czy klientów firmy. Na spotkaniu omówione zostaną trendy na światowym i polskim rynku eventowym, a eksperci poruszą też zagadnienia związane z social media jako skuteczne narzędzie komunikacji biznesowej. Nie zabraknie również dyskusji na temat społecznej odpowiedzialności biznesu czy coraz bardziej popularnych ekologicznych obiektów. Poza tym, uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak można wywołać efekt wow za pomocą multimediów i jak zorganizować ekologiczny i ekonomiczny event on-line.

- Dodatkowo na event managerów, którzy zdecydują się przyjechać do Warszawy dzień przed Targami Event, czyli 4 października, będzie czekać wyjątkowe wydarzenie - II Ogólnopolski Zjazd Event Managerów, który będzie okazją do nawiązania kontaktów, ale również do integracji i dobrej zabawy. W programie nie zabraknie atrakcji muzycznych i tanecznych oraz loterii wizytówkowej z nagrodami – zachęca Monika Krusiewicz, właściciel Event Managers Club.

Wyselekcjonowana grupa odbiorców

Targi Event skupiają osoby ściśle związane z rynkiem eventowym. Wśród nich znajdują się przedstawiciele firm eventowych, agencji reklamowych, PR, a także przedstawiciele samorządów odpowiedzialni za organizację wydarzeń w miastach, gminach i powiatach. Nie zabraknie również organizatorów różnego rodzaju wydarzeń, jak np.: firmowych, sportowych, targowych, politycznych, naukowych, artystycznych czy społecznych. Szeroka oferta wystawców zostanie zaprezentowana w czterech sektorach: rozrywka, bezpieczeństwo i porządek, techniki oraz obiekty eventowe. Dzięki organizowanej równolegle niezależnej imprezie – WorldHotel 2011, uczestnicy Targów Event będą mieli okazję zorientować się również w aktualnej ofercie produktów i rozwiązań dla hotelarstwa, a wystawcy będą mogli zaprezentować swoje produkty i usługi na jeszcze szerszą skalę - również wśród przedstawicieli rynku HoReCa.

- Targi Event to jedyne wydarzenie w Polsce, które dedykowane jest wyłącznie przedstawicielom branży eventowej, dostarczając pomysłów i rozwiązań na uatrakcyjnienie imprez. Tym samym nasze targi to doskonała okazja dla wystawców, by w bezpośredniej rozmowie zainteresować swoimi produktami i usługami szerokie grono odbiorców i nawiązać cenne kontakty biznesowe – dodaje Dawid Chłopik.

Rejestracja on-line

By wziąć udział w Targach Event, należy dokonać rejestracji na stronie www.targievent.pl/rejestracja lub na miejscu. Rejestracja on-line uprawniająca do bezpłatnego wstępu na Targi Event 2011, a także WorldHotel 2011, prowadzona będzie do dnia 3 października do godz. 12.00. Zwiedzający rejestrujący się podczas targów, zobowiązani będą do zakupu biletu w cenie 30 zł za każdy dzień imprezy, który będzie uprawniał również do zwiedzania Targów WorldHotel 2011 i uczestnictwa w wydarzeniach towarzyszących. Na Event Forum można natomiast zapisywać się przez stronę www.targievent.pl, wypełniając formularz zgłoszeniowy. Wstęp na forum jest odpłatny: 50 zł + VAT dla członków Event Managers Club oraz 100 zł + VAT dla pozostałych uczestników. Tymczasem udział w II Ogólnopolskim Zjeździe Event Managerów jest bezpłatny po dokonaniu zgłoszenia na adres [email protected]. Zjazd rozpocznie się 4 października o godz. 19.30 w klubie „Endorfina” przy ul. Foksal 2 w Warszawie.

Więcej informacji na temat targów można uzyskać na stronie www.targievent.pl.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!
Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!

Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.

Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!
Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!

Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!

Kino na konferencję w stolicy? Warszawskie Multikina polecają się na wszelkie eventy firmowe!
Kino na konferencję w stolicy? Warszawskie Multikina polecają się na wszelkie eventy firmowe!

Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe. 

Hotel 4-gwiazdkowy w Gdańsku - Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto z bogatą ofertą sal konferencyjnych!
Hotel 4-gwiazdkowy w Gdańsku - Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto z bogatą ofertą sal konferencyjnych!

Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.

Archiwum