Premiera Event Forum na Targach Event 2011

CSR i nowe technologie w służbie eventom to temat przewodni konferencji organizowanej w ramach Event Forum, które odbędzie się pierwszego dnia III Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. W trakcie wydarzenia eksperci podzielą się wiedzą na temat trendów panujących na rynku eventowym i nowatorskich rozwiązań wykorzystywanych przy organizacji oraz promocji imprez. Targi Event 2011 odbędą się w dniach 5 i 6 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorem I Event Forum jest Event Managers Club.

- Dynamika rozwoju rynku eventowego w Polsce determinuje zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania wykorzystywane przy organizacji wydarzeń. Szeroki wybór nowości produktowych i usługowych przedstawiają właśnie Targi Event. W dwudniowym programie wydarzeń towarzyszących będzie można znaleźć wiele inspirujących szkoleń i konferencji, które są źródłem wiedzy na temat najnowszych tendencji w tym biznesie i skutecznej promocji różnego rodzaju imprez. Idealnym przykładem jest Event Forum organizowane po raz pierwszy na naszych targach, które poświęcone zostanie CSR i nowym technologiom w eventach – mówi Dawid Chłopik, Project Manager w MT Targi, odpowiedzialny za organizację Targów Event.

Z myślą o event managerach

Event Forum pomoże odkryć sposób na przygotowanie oryginalnego eventu, który zostanie zapamiętany i mile wspominany przez pracowników czy klientów firmy. Na spotkaniu omówione zostaną trendy na światowym i polskim rynku eventowym, a eksperci poruszą też zagadnienia związane z social media jako skuteczne narzędzie komunikacji biznesowej. Nie zabraknie również dyskusji na temat społecznej odpowiedzialności biznesu czy coraz bardziej popularnych ekologicznych obiektów. Poza tym, uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak można wywołać efekt wow za pomocą multimediów i jak zorganizować ekologiczny i ekonomiczny event on-line.

- Dodatkowo na event managerów, którzy zdecydują się przyjechać do Warszawy dzień przed Targami Event, czyli 4 października, będzie czekać wyjątkowe wydarzenie - II Ogólnopolski Zjazd Event Managerów, który będzie okazją do nawiązania kontaktów, ale również do integracji i dobrej zabawy. W programie nie zabraknie atrakcji muzycznych i tanecznych oraz loterii wizytówkowej z nagrodami – zachęca Monika Krusiewicz, właściciel Event Managers Club.

Wyselekcjonowana grupa odbiorców

Targi Event skupiają osoby ściśle związane z rynkiem eventowym. Wśród nich znajdują się przedstawiciele firm eventowych, agencji reklamowych, PR, a także przedstawiciele samorządów odpowiedzialni za organizację wydarzeń w miastach, gminach i powiatach. Nie zabraknie również organizatorów różnego rodzaju wydarzeń, jak np.: firmowych, sportowych, targowych, politycznych, naukowych, artystycznych czy społecznych. Szeroka oferta wystawców zostanie zaprezentowana w czterech sektorach: rozrywka, bezpieczeństwo i porządek, techniki oraz obiekty eventowe. Dzięki organizowanej równolegle niezależnej imprezie – WorldHotel 2011, uczestnicy Targów Event będą mieli okazję zorientować się również w aktualnej ofercie produktów i rozwiązań dla hotelarstwa, a wystawcy będą mogli zaprezentować swoje produkty i usługi na jeszcze szerszą skalę - również wśród przedstawicieli rynku HoReCa.

- Targi Event to jedyne wydarzenie w Polsce, które dedykowane jest wyłącznie przedstawicielom branży eventowej, dostarczając pomysłów i rozwiązań na uatrakcyjnienie imprez. Tym samym nasze targi to doskonała okazja dla wystawców, by w bezpośredniej rozmowie zainteresować swoimi produktami i usługami szerokie grono odbiorców i nawiązać cenne kontakty biznesowe – dodaje Dawid Chłopik.

Rejestracja on-line

By wziąć udział w Targach Event, należy dokonać rejestracji na stronie www.targievent.pl/rejestracja lub na miejscu. Rejestracja on-line uprawniająca do bezpłatnego wstępu na Targi Event 2011, a także WorldHotel 2011, prowadzona będzie do dnia 3 października do godz. 12.00. Zwiedzający rejestrujący się podczas targów, zobowiązani będą do zakupu biletu w cenie 30 zł za każdy dzień imprezy, który będzie uprawniał również do zwiedzania Targów WorldHotel 2011 i uczestnictwa w wydarzeniach towarzyszących. Na Event Forum można natomiast zapisywać się przez stronę www.targievent.pl, wypełniając formularz zgłoszeniowy. Wstęp na forum jest odpłatny: 50 zł + VAT dla członków Event Managers Club oraz 100 zł + VAT dla pozostałych uczestników. Tymczasem udział w II Ogólnopolskim Zjeździe Event Managerów jest bezpłatny po dokonaniu zgłoszenia na adres [email protected]. Zjazd rozpocznie się 4 października o godz. 19.30 w klubie „Endorfina” przy ul. Foksal 2 w Warszawie.

Więcej informacji na temat targów można uzyskać na stronie www.targievent.pl.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum