Przychodzimy z podsumowaniem konferencji MCCT, która odbyła się w dniach 23-26 marca

Przychodzimy z podsumowaniem konferencji MCCT, która odbyła się w dniach 23-26 marca

Aż 4 dni trwała pierwsza edycja konferencji MCCT. Rozpoczęła się 23 marca, a zakończyła 26. Przyszedł czas na podsumowania. Czy pierwsza edycja nowego wydarzenia na polskim rynku zakończyła się sukcesem? Według nas tak! Liczby też na to wskazują. Pierwsza edycja MCCT cieszyła się ogromnym zainteresowaniem - zarejestrowało się na nią ponad 900 osób, a wspierało ją 50 Sponsorów i Partnerów oraz 17 Patronów Medialnych.

Cieszymy się, bardzo, że mogliśmy objąć MCCT Patronatem Medialnym. 

Wydarzenie odbyło się w formule ONLINE i wzięło w nim udział aż 68 prelegentów. Właśnie przez liczbę ekspertów i firm, które chciały się wypowiedzieć, konferencję postanowiono rozbić na kilka dni. Na początku organizacji eventu nikt nie zakładał, że potrwa ona aż 4 dni. Czas ten jednak się nie dłużył, bo każdego dnia uczestnicy mogli liczyć na wartościowe prelekcje i debaty z udziałem ekspertów. Mowa była m.in. o: wyzwaniach i możliwościach pracy zdalnej w branży reklamowej, o tym jak będą radzić sobie firmy w erze post-COVID, czy jak przygotować się do organizacji eventów online.

Omówiono m.in. zagadnienia z zakresu: wideokonferencji, najnowszych technologii audio-video, realizacji eventów online, czy re-aranżacji biur. Pod lupę wzięto także istotną kwestię zmian jakie wymusza COVID-owy rynek pracy. 

„Po wybuchu pandemii COVID-19 ogromna liczba firm została zmuszona do przejścia w tryb pracy zdalnej. Niektórzy używali już wcześniej rozwiązań wideokonferencyjnych – inni byli zmuszeni do wyboru platformy w bardzo krótkim czasie. Naszym celem podczas konferencji było przybliżenie uczestnikom możliwie największej liczby systemów oraz porównanie ich tak, aby każdy mógł wybrać rozwiązanie najlepiej pasujące do własnych oczekiwań” - skomentował Andrzej M. Rzepecki, Prezes Zarządu VisionCube S.A. oraz Członek Rady Programowej MCCT. 

Na szczególną uwagę zasługiwało porównanie możliwości 7 najbardziej popularnych platform wideokonferencyjnych i webinarowych takich jak: ZOOM, Microsoft Teams, Google Meet, Cisco Webex, Pexip, ClickMeeting oraz LiveWebinar. Wiedza ta aktualnie jest bardzo ważna nie tylko dla organizatorów dużych wydarzeń biznesowych, ale również dla każdego z nas, kto komunikuje się z klientami, współpracownikami czy znajomymi za pośrednictwem wideokonferencji. 

To co z pewnością cieszyło uczestników konferencji (poza merytoryczną wiedzą) to liczne konkursy, które miały miejsce przez wszystkie 4 dni. Do wygrania były większe i mniejsze nagrody. Główną nagrodą był interaktywny monitor firmy SHARP. 

- Po zakończeniu MCCT Online Week można stwierdzić, że tematyka konferencji to strzał w dziesiątkę. Świadczy o tym bardzo wysoka frekwencja – ponad 900 zarejestrowanych osób, szerokie grono ekspertów z różnych dziedzin oraz wyniki przeprowadzonej ankiety, w której 75% osób merytorykę spotkania oceniło bardzo wysoko. Przez 4 dni odbyliśmy wirtualną podróż po świecie technologii, kompetencji i trendów skupionych wokół idei pracy zdalnej, spotkań online i komunikacji cyfrowej. Ponieważ aż 99% uczestników stwierdziło, iż konferencja powinna stać się imprezą cykliczną, dziękując wszystkim za udział i wsparcie, mogę tylko powiedzieć „do zobaczenia na kolejnej edycji MCCT… – podsumował Mariusz Orzechowski – General Manager Sharp NEC Display Solutions Europe/CSEE oraz Przewodniczący Rady Programowej MCCT.

Jeśli nie mogliście wziąć udziału w konferencji, to mamy dobrą informację. Do końca kwietnia możecie odtworzyć sobie wszystkie prelekcje i debaty, bowiem konferencyjna platforma pozostaje aktywna do końca kwietnia. Rejestracja jest cały czas otwarta, więc jeszcze nic straconego!

Link do rejestracji: https://mcct.pl/pl/rejestracja

Mamy nadzieję, że nie była to ostatnia edycja MCCT, bo nam bardzo się podobało. A może tak następna edycja odbędzie się stacjonarnie? Pomarzyć warto! Fajnie byłoby się w końcu spotkać :)

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!
Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!

Odkryj wyjątkową ofertę konferencyjną Zamek Janów Podlaski! Skorzystaj z promocji LAST MINUTE dla firm, z komfortowymi salami i niezapomnianą atmosferą zamkowych wnętrz. Rezerwuj już teraz!

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Archiwum