Nowe miejsce na event w Gdańsku - Progres Event & Conference

Nowe miejsce na event w Gdańsku - Progres Event & Conference

W naszych ostatnich artykułach skupialiśmy się głównie na miejscach, w których można zorganizować kilkudniowy pobyt - obojętnie, czy ten biznesowy, czy też indywidualny. Było o hotelach, było o zamkach... Ale przecież możecie też chcieć zorganizować kilkugodzinne szkolenie lub konferencję i wrócić tego samego dnia do domu, prawda? Jeśli odpowiedzieliście "TAK", to przeczytajcie o nowym miejscu na mapie Trójmiasta - Progres Event & Conference w Gdańsku.

Jest to miejsce oferujące nowoczesne wnętrza w zabytkowej bryle, które sprawdzi się na organizację spotkań biznesowych nawet dla 180 osób. Multifunkcjonalna sala konferencyjno-bankietowa o pow. 300 m2 zaaranżowana jest w nowoczesny i elegancki sposób. Posiada klimatyzację. Organizatorzy znajdą w niej wszystko to, czego potrzebują do przeprowadzenia profesjonalnego eventu - wysokiej jakości mebli i profesjonalny sprzęt multimedialny



Salę Progres można podzielić na mniejsze części. Dzięki dźwiękoszczelnym ścianom modułowym w obiekcie może się odbywać jednocześnie kilka eventów. 


W gdańskim Progres Event & Conference można również z powodzeniem zaaranżować inne przestrzenie, takie jak foyer czy taras


Niewątpliwym atutem jest lokalizacja obiektu. Spokojnie można tu dotrzeć zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Wokół znajdziemy liczne parkingi oraz rozbudowaną bazę noclegową (dla tych osób, które jednak nie chcą wrócić po spotkaniu od razu do domu).

Gdański obiekt oferuje także kompleksowe usługi cateringowe. Zamówisz na miejscu nie tylko przerwy kawowe, ale również firmowe lunche czy też bardziej uroczyste kolacje. 



Zorganizujecie tu też fajne imprezy - spójrzcie choćby na poniższe zdjęcia ⤵ Jeśli marzy Ci się firmowa impreza tematyczna, to na pewno ekipa Progresu pomoże Ci to marzenie spełnić ????



Nam się to miejsce bardzo podoba i cieszymy się, że Gdańsk zyskał kolejną przestrzeń eventową - i to jeszcze w tak klimatycznym i historycznym miejscu -  w budynku byłej kantyny oficerskiej przy ul. Słowackiego.


Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum