Stowarzyszenie Branży Eventowej podsumowało pierwszą połowę roku

W poprzednim tygodniu (7 października) odbyło się Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia Branży Eventowej. Władze i członkowie stowarzyszenia spotkali się na Torze Wyścigowym na Służewcu w Warszawie.
Była to dobra okazja, by podsumować pierwsze półrocze i opracować plany na 2022 rok. Członkowie pozytywnie ocenili zarząd SBE, który w ich oczach zdał egzamin. Z satysfakcją przyjęte zostały działania promocyjne firm i organizacji zrzeszonych w stowarzyszeniu. Podkreślono, że pozytywnie były oceniane wszystkie wzmianki dotyczące działań SBE w pierwszej połowie tego roku. Doceniana stowarzyszenie za innowacyjne pomysły promujące EVENT 2.0.
Wspominano tegoroczną edycję Event Biznes Plener, która pokazała, jak ważny jest networking w branży eventowej, a także zaangażowanie przedstawicieli firm członkowskich w branżowe debaty podczas Meetings Week Poland.
Na spotkaniu wspomniano o 16 młodych event managerach, których udało się wypuścić na rynek po ukończeniu rocznego Studium Event Management.
Członkowie Rady Etyki reaktywowali Kodeks Dobrych Praktyk, a jego treść została zaakceptowana przez członków SBE.
Spotkanie podsumowujące zakończyło się wydaniem Członkom SBE certyfikatów członkowskich.
Warto wspomnieć, że już od listopada ruszy nowa 10. Edycja Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Nowi członkowie będą mogli dołączyć do Stowarzyszenia korzystając z tak zwanej „nowej logiki cenowej”, a o wszystkich informacjach przyjaciele Stowarzyszenia dowiedzą się z nowej strony internetowej.
INFORMACJA PRASOWA