Wyjątkowe miejsce, z panoramicznym widokiem i perspektywą na udane spotkanie biznesowe.
Nowoczesne i rozbudowane centrum konferencyjne znajdujące się w Hotelu Crystal Mountain poszerza zaplecze biznesowe Wisły i województwa śląskiego.
Crystal Mountain posiada 750 m2 powierzchni
konferencyjnej, na którą składają się 4 przestronne modułowe sale. Centrum konferencyjnemu towarzyszy foyer o powierzchni 534 m2 z jednej strony, a drugiej taras o powierzchni 200m2.
Na kameralne spotkania zapraszamy do biznesowej sali VIP, dedykowanej dla 12 osób, klimatyzowanej i z dostępem do światła dziennego.
Każda z sal centrum konferencyjnego poosiada niezależne wyposażenie audiowizualne i multimedialne oraz klimatyzację, dostęp do światła dziennego i niezależne wyjście na taras. Dostęp do światła naturalnego możliwy jest dzięki panoramicznym oknom, w razie potrzeby można całkowicie zaciemnić przestrzeń.
Dedykowany, doświadczony opiekun, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych zaopiekuję się Państwem podczas planowania i realizacji spotkania biznesowego.
Wyśmienite dania kuchni międzynarodowej i regionalnej, starannie przygotowane przez Szefa Kuchni będą nieodzownym elementem całodziennego planu spotkania biznesowego.
Strefa rekreacyjna, po pełnym dniu spotkań biznesowych zapewni odprężenie i relaks przed bankietem wieczornym.
Wieczór z kolacją bankietową zaaranżowany ze szczególną starannością przez zespół specjalistów, uwieńczy Państwa konferencyjny czas.
Crystal Mountain ***** to nowoczesny obiekt w Wiśle, w standardzie 5* położony w malowniczym zakątku Beskidu Śląskiego, na zboczu Góry Bukowej, otulony zielenią i czystym powietrzem.
Niezapomniany widok na panoramę gór oraz dolinę Wisły czynią to miejsce wyjątkowym.
To tutaj, w pięknych okolicznościach górskiej przyrody, w nowoczesnych wnętrzach hotelowych, można skorzystać z wielu górskich atrakcji, zarówno latem jak i zimą.
Hotel zaprojektowano tak, by gwarantował jak najlepszą wygodę i funkcjonalność. Bryła całego budynku podzielona została na 3 rozwidlające się sekcje mieszkalne, które zostały połączone ze sobą wspólnym funkcjonalnym zapleczem.
Hotel Crystal Mountain oferuje 491 komfortowych pokoi, w różnych standardach (od pokoi typu Classic po Apartament Grand), w nowoczesny designie wnętrz hotelowych i pięknej kolorystyce możemy przyjąć 1000 uczestników spotkania.
Pokoje są wyposażone w dwa jednoosobowe łóżka o wymiarach 90 x 200cm z możliwością złączenia, oraz rozkładaną sofę.
Wszystkie pokoje są klimatyzowane, z balkonami oraz pięknym widokiem na góry i panoramę Wisły. Gustownie urządzone, z telewizorem panoramicznym, miejscem do pracy z lustrem i WiFi. Pokoje wyposażone są: minibarek, sejf, w czajnik, zestaw herbaciano-kawowy, żelazko, szlafrok, zestaw do pielęgnacji, oraz suszarkę do włosów. Łazienki wyposażone w bez progowe prysznice.
Dedykowany opiekun podczas organizacji spotkania pomoże Państwu dobrać odpowiednią strukturę pokoi.
Crystal Mountain oddaje do Państwa dyspozycji dwie restauracje, znajdujące się na niezależnych poziomach. których obok pysznego jedzenia, jest też wyjątkowy panoramiczny widok na panoramę gór oraz dolinę Wisły
W restauracji PANORAMA mogą Państwo korzystać z bogatych bufetów śniadaniowych i obiadokolacyjnych.
Zaś w Restauracji Crystal mieści się nasza restauracja a la carte, gdzie na bazie świeżych i regionalnych produktów, można delektować się daniami kuchni regionalnej i międzynarodowej, a nasz sommelier pomoże w doborze najlepiej pasujących win do posiłku.
Dodatkowo można skorzystać z usługi Room Service, przekąsek serwowanych w Lobby Barze, a także w Pool Barze.
Lobby bar wieczorami wypełniają smaki drinków i muzyka na żywo.