Ochota Office Park w ponad połowie wynajęty.

W niespełna dwa miesiące od kupna przez Grupę Adgar kompleksu biurowego Ochota Office Park, obiekt przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie jest wynajęty w 57 %. 6 tygodni temu , gdy nowy właściciel rozpoczynał proces najmu, kompleks był skomercjalizowany w niecałych 20 %.

Dwie umowy najmu obejmują łącznie 19 000 m2 powierzchni biurowej. Nowi najemcy zostaną ujawnieni, gdy już przeprowadzą się do swoich biur. Wkrótce też znane będą plany modernizacji kompleksu. Nowym aranżem zajmą się specjaliści z biura projektowego Hermanowicz Rewski Architekci.

Mam ogromną satysfakcję z podpisanych przez nas umów. Te transakcje są wyjątkowe z wielu powodów. Prowadziliśmy negocjacje z najemcami już wtedy, gdy zamierzaliśmy kupić kompleks przy Alejach Jerozolimskich, ale formalnie nie byliśmy jego właścicielem. Obecnie jesteśmy w trakcie opracowywania planów co do przyszłości kompleksu, a już zyskaliśmy najemców, którzy doceniają jego funkcjonalność, wysoki poziom technologiczny i atrakcyjne położenie – powiedział Eyal Litwin, dyrektor generalny Adgar w Polsce.

Kompleks biurowy Ochota Office Park usytuowany w zachodniej części biznesowego centrum stolicy, składa się z trzech połączonych ze sobą budynków o łącznej powierzchni ponad 43 000 m2. Zaawansowanie techniczne to cecha wyróżniająca wszystkie projekty grupy Adgar. Jako wieloletnia siedziba T-Mobile, obiekt w którym mieszczą się też sale szkoleniowe, już spełnia wysokie standardy. Wkrótce jednak uruchomione zostaną w budynku najwyższej klasy rozwiązanai IT.

Ochota Office Park to wyjątkowo ciekawy projekt. Grupa Adgar przyjęła strategię inwestowania w istniejący obiekt i zwiększania jego atrakcyjności dla najemców. Fakt, że tuż po zakupie nieruchomości ponad połowa kompleksu jest już wynajęta potwierdza, że to słuszny kierunek – powiedział Rafał Wdowczyk, Zastępca Dyrektora Działu Powierzchni Biurowych w CBRE, reprezentujący przy tej transakcji Grupę Adgar.

5 minut do centrum, łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenie z innymi dzielnicami stolicy sprawiło, że obiekt już słynie jako przyjazny pracownikom. Wśród firm, które mają swoje siedziby w kompleksie biurowym o obecnej nazwie Ochota Office Park znajdują się m.in. Anwim, Covidien Polska, Garmin Polska, Geodis Logistics Polska, Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis, bank Pekao S.A. oraz UPS.

***

Adgar Investments & Development Ltd. to spółka publiczna działająca w sektorze nieruchomości notowana na giełdzie papierów wartościowych w Tel Awiwie. Należy ona do Grupy Zur Shamir, jednego z wiodących holdingów działających w branży finansowej, ubezpieczeniowej i nieruchomości. W 1994 roku Grupa Zur Shamir kupiła firmę Adgar Investments & Development Ltd., a następnie przekształciła ją w wyspecjalizowaną spółkę działającą na rynku nieruchomości zarówno w Izraelu, jak i na rynkach międzynarodowych.

Firma Adgar Investments & Development Ltd. zarówno bezpośrednio, jak i za pomocą swoich przedstawicielstw, inwestuje w rentowne aktywa nieruchomościowe, głównie powierzchnie biurowe. Firma działa na terenie Izraela, Kanady, Belgii i Polski. Obecnie spółka posiada 29 nieruchomości o łącznej powierzchni 262 000 m2.

W Polsce Adgar działa za pośrednictwem spółek córek o nazwach Adgar Postępu sp. z o.o., Real Estate Solutions Sp. z o.o. sp. k., Adgar BCI Sp. z o.o. sp. k., Adgar BCIII Sp. z o.o. sp. k. oraz Fiorella Sp. z o.o.

Firma jest deweloperem i zarządcą jednego z najnowocześniejszych obiektów biurowych w Warszawie, czyli Adgar Plaza o całkowitej powierzchni 27 000 m2, który łącznie z Adgar Business Centre tworzy kompleks Adgar wyposażony w wyjątkową infrastrukturę sprzyjającą efektywnej pracy oraz rekreacji. Kompleks Adgar jest dogodnie usytuowany w centrum biznesowym w dzielnicy Mokotów. Grupa Adgar posiada w swoim portfolio także budynek biurowy Adgar Business Centre II przy ulicy Konstruktorskiej oraz nieruchomość przy Alei Prymasa Tysiąclecia na Woli, na której znajduje się salon oraz punkt serwisowy BMW Inchcape. W czerwcu 2013 roku Grupa Adgar kupiła Ochota Office Park usytuowany przy Alejach jerozolimskich, w zachodniej części biznesowego centrum Warszawy, oferujący ponad 43 000 m2 powierzchni biurowej.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!
Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!

Odkryj wyjątkową ofertę konferencyjną Zamek Janów Podlaski! Skorzystaj z promocji LAST MINUTE dla firm, z komfortowymi salami i niezapomnianą atmosferą zamkowych wnętrz. Rezerwuj już teraz!

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Archiwum