Szybkie wyszukiwanie
Pałac Żelechów

Konferencje – Hotel*** (trzygwiazdkowy)

: znaleziono 867 obiektów

Hotel 3-gwiazdkowy to obiekt o podwyższonym standardzie, który musi spełniać konkretne wymogi. Są one określone szczegółowo w każdym państwie. Kraje posiadają indywidualne wytyczne. Warto mieć świadomość, co wchodzi w pakiet dodatkowych usług, gdy musimy zorganizować jakieś bankiet, wyjazd integracyjny lub szkolenie Hotel trzygwiazdkowy sprawdzi się w tych przypadkach doskonale. Łączy wysoki standard obsługi z nowocześnie wyposażonymi wnętrzami.

 

Decydując się na konferencje w hotelu trzygwiazdkowym należy uwzględnić kilka ważnych elementów.

Budynek musi być oświetlony z zewnątrz. Zapewnia to bezpieczeństwo gości, a także tworzy dodatkowe efekty wizualne. Dzięki możliwości parkowania pojazdów gości przed wejściem uczestnicy szkolenia będą mogli w łatwy sposób dostać się na sale konferencyjne Hotel trzygwiazdkowy powinien posiadać dogodną lokalizację, co umożliwia dostanie się do niego osób przybywających z nawet bardzo odległych terenów kraju lub z zagranicy. Należny pamiętać, że jakość obsługi i udogodnień określona jest właśnie ilością gwiazdek. Pozwala to skatalogować liczne firmy z branży eventowej, gastronomicznej i hotelarskiej. Na naszym portalu można znaleźć liczne restauracje, centra targowe oraz nietypowe obiekty kultury oferujące powierzchnię pod wynajem. Podział na miasta, województwa i regiony znacząco ułatwia zadanie.

Organizacja konferencji w hotelu trzygwiazdkowym nie jest łatwa, dlatego staramy się pomóc managerom i prelegentom z dowolnej dziedziny.

Jeśli hotel 3-gwiazdkowy nie posiada swoich własnych przestrzeni biznesowych, zazwyczaj współpracuje z zewnętrzną firmą. Pozwala to w jak najlepszy sposób zaspokoić potrzeby swoich klientów. Goście powinni mieć całodobowy dostęp do telefonu, a w pokojach wmontowane nowoczesne telewizory, systemy klimatyzacyjne oraz oświetleniowe. Dzięki takim rozwiązaniom uczestnicy konferencja hotel 3 gwiazdkowy mogą pracować w spokoju i ciszy także poza salą. Dużym atutem obiektu jest także jego kadra pracownicza. Ich doświadczenie i wiedza może znacząco usprawnić każde szkolenie Hotel 3-gwiazdkowy zatrudnia pracowników o miłej aparycji. Często posiadają wyższe wykształcenie i znajomość kilku języków, co ma ogromne znaczenie w przypadku konferencji międzynarodowych. Pierwsze wrażenie, jakie wywrze sala konferencyjna hotel trzygwiazdkowy ma ogromne znaczenie w przypadku budowania trwałych więzi biznesowych, dlatego wystrój powinien być nienachalny. Schludne i minimalistyczne rozwiązania sprzyjają kreatywności. Mobilne ścianki oraz dowolnie modyfikowane układy krzeseł pozwalają dostosować powierzchnię pod konkretne wydarzenie. Inny klimat posiada kameralne zebranie, a inny prestiżowy jubileusz.

Hotele 3-gwiazdkowe oferują zazwyczaj wiele salek o różnych wielkościach, dzięki czemu każdy organizator znajdzie coś dla siebie.

Ważne jest także dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych. Gdy centrum konferencyjne posiada kilka pięter konieczne jest zamontowanie windy. Podczas organizacji szkolenia hotel trzygwiazdkowy musi zapewnić gościom poczucie bezpieczeństwa. Pokoje gościnne powinny być zamykane na klucz. Obecnie wiele obiektów inwestuje w monitoring lub wynajmuje profesjonalną firmę ochroniarską. W apartamentach montowane są sejfy. Można więc być spokojnym o swoje kosztowności, drogi sprzęt techniczny oraz bezpieczeństwo swoich gości. Ważne jest także zadbanie o ofertę gastronomiczną. Wieczorna kolacja lub catering dowożony na sala szkoleniowa hotel trzygwiazdkowy to podstawa dobrego samopoczucia współpracowników. Dodatkowo można liczyć na bar lub kawiarenkę, w której można napić się aromatycznej kawy lub herbaty. Konferencje w hotelach trzygwiazdkowych posiadają ekonomiczny charakter. Oferują także wszystko, co jest wymagane podczas biznesowych spotkań, aby odniosły sukces.

FAQ

 

Jak wyposażone zostały sale konferencyjne w 3-gwiazdkowych hotelach?

Hotele 3-gwiazdkowe to obiekty, które posiadają podwyższony standard. Charakteryzują się odpowiednimi rozwiązaniami technicznymi i technologicznymi, stylowymi, przytulnymi wnętrzami oraz ciepłą, rodzinną atmosferą. Kolejną cechą tych hoteli jest nowoczesne wyposażenie wnętrz, w tym sal konferencyjnych. Znajdują się w nich najpotrzebniejsze sprzęty, takie jak m.in. ekran, rzutnik, laptop czy flipchart. W pomieszczeniach tych jest również sieć Wi-Fi, która umożliwia podłączenie wszystkich sprzętów.

Czy w hotelach 3-gwiazdkowych znajdują się restauracje?

Właściciele wraz z obsługą hoteli 3-gwiazdkowych ze szczególną dbałością podchodzą do proponowanych usług. Poza salami konferencyjnymi i zapleczem noclegowym, często oferują też część gastronomiczną w postaci restauracji. Najlepsi szefowie kuchni przygotowują różnego typu dania, które zapadają w pamięci gości na długie lata. Wyśmienity smak, przepiękne kompozycje i wyrafinowany zapach to tylko namiastka tego, co czeka na gości restauracji.

Czy hotele 3-gwiazdkowe dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych?

Hotele 3-gwiazdkowe dostosowują swoje usługi do potrzeb nawet najbardziej wymagających gości – dotyczy to zarówno kwestii techniczno-biznesowych, jak i praktycznych, umożliwiających chociażby bezproblemowe korzystanie z infrastruktury osobom niepełnosprawnym. Zdecydowana większość obiektów konferencyjnych została w pełni dostosowana do tego typu potrzeb, by nie tylko ułatwić, ale też umilić każdy pobyt. By dowiedzieć się, jak dokładnie wyglądają te udogodnienia, najlepiej zapytać obsługę obiektów.

Jaka jest maksymalna liczba miejsc w salach konferencyjnych 3-gwiazdkowych hoteli?

Sale konferencyjne, które znajdują się w 3-gwiazdkowych obiektach, są zróżnicowane pod względem wielkości, charakteru, ustawienia czy wyposażenia. Są w stanie pomieścić zarówno niewielkie, kameralne grupy, jak i znacznie większe, nawet kilkusetosobowe. Obiekty 3-gwiazdkowe, które umożliwiają organizację największych wydarzeń to m.in.: Terminal Hotel we Wrocławiu z salą na 1000 osób, Hotel Rondo w Wąbrzeźnie z salą na 700 osób oraz Hotel Porto w Radomsku z salą na 600 osób.

Czy w salach konferencyjnych hoteli 3-gwiazdkowych znajduje się klimatyzacja?

Komfort organizatorów, prelegentów i uczestników konferencji czy innych spotkań biznesowych jest niezwykle istotny. Poza ofertą i wnętrzem obiektu, zwracamy więc uwagę m.in. na klimatyzację. To właśnie ona „ratuje” wielogodzinne wystąpienia i rozmowy – zwłaszcza w upalne, letnie dni. Klimatyzacja stała się więc standardem obowiązującym w większości, o ile nie we wszystkich, obiektach. Informacje o jej występowaniu znajdują się w prezentacjach obiektów.

ikona mapa

Wyznacz trasę

Zaznacz obiekt na mapie, następnie uzupełnij adres
początkowy i kliknij przycisk "Wyznacz trasę".

Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies Zamknij zamknij